XXL Nutrition

De Antillen uit het Koninkrijk?

Peiling Peiling Uw mening

• Ja, deze eilanden zijn 1 groot corrupt boeven nest

Stemmen: 39 84,8%
  • Nee, aan onze culturele achtergrond is het de verplichting om de huidige betrekkingen te handhaven

Stemmen: 7 15,2%

• Totaal stemmers
    46

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
Volgens pionier Hero Brinkman is een meerderheid v/d Nederlanders het erover eens dat deze eilanden een verschrikkelijke kostenpost zijn (Lees: 2.2 miljard elk jaar voor een gemeenschap ter groote van Tilburg). En een doorn in het oog voor de hardwerkende burger die belasting betaald.

Bij deze peilen we of deze zwijgende meerderheid ook op DBB aanwezig is.

(Edit: aan moet vanwege zijn in de poll, mods change please.)

Dumbass, iedereen weet dat de zwijgende minderheid hier een rechtsradicale bende onruststokers is.

Once you go black...

heb maar ja gestemd, gewoon om het relgehalte op te krikken.

haha wat een keuzes...
als je ja wil zeggen moet je automatisch alle mensen op de eilanden veroordelen
zeg je nee ben je blijkbaar een veel te politiek correcte hippie

Wij willah oenafhankalijk zajn, maar joelie wel boetalen !

Dit topic is al eens eerder geweest.

Slotje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! slot

Mijn mening:

Er in investeren (door bedrijven - dus niet overheid die maar ergens iets in pompt), want het is best een goed land qua vertoefheidsgraad.
onder voorwaarde dat men criminaliteit keihard gaat aanpakken en mensen die niet willen werken geen uitkering meer geeft.
En weg met de huidige bestuurders.

Weg 'r mee, gaat veel te veel geld naartoe. Afstaan en groenlinks het bestuur daar geven.

Hero Brinkman is de grootste schofterige leugenaar die ik gezien heb, en hij mag van geluk spreken dat ik hem tijdens zijn korte trip op Curacao gemist heb, anders had ik hem persoonlijk tandjes laten spugen!

een vuile kl***zak, die veel mensen weet te manipuleren met zijn leugens........hij verdient geen genade of vergiffenis meer.........

:mad:

het enige boevennest dat er zit zijn de corrupte politici, deels te wijten aan de zwakzinnige NL politiek, die dergelijke misdadigers hun gang laten gaan........en vervolgens als struisvogels hun kop in het zand steken!

Kom op Klusmier, jij zit er ook. Brinkman heeft dus gelijk.

Ik mis nog de optie 'Ik ben Belg en het kan me geen fl**ker schelen' ;)

Hero Brinkman is de grootste schofterige leugenaar die ik gezien heb, en hij mag van geluk spreken dat ik hem tijdens zijn korte trip op Curacao gemist heb, anders had ik hem persoonlijk tandjes laten spugen!

een vuile kl***zak, die veel mensen weet te manipuleren met zijn leugens........hij verdient geen genade of vergiffenis meer.........

het enige boevennest dat er zit zijn de corrupte politici, deels te wijten aan de zwakzinnige NL politiek, die dergelijke misdadigers hun gang laten gaan........en vervolgens als struisvogels hun kop in het zand steken!

Jaja, we weten dat je op de antillen heb gewoont.

Oja, oprotten ermee.

Dat Klusmier gelijk agressief wil worden geeft wel aan wat voor boeven er op de Antillen wonen :D Mag dat wel van Jezus? Of is Brinkman geen naaste en hoef je die niet lief te hebben?

Niet iedereen daar is tuig, maar wel veel :)

:yawn: stoere praat hoor, maar moet jij hem geen vergiffenis schenken omdat "god" hem wel zal straffen?

Terug
Naar boven