Fitness Seller

De goede fijne spuiten met rubberen drukker...

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Ik ben op zoek naar die fijne spuiten met 'rubberen drukker', het deeltje van de spuit dat de vloeistof vacuum naar binnen trekt.

Nederlandse apotheken hebben alleen spuiten met 'drukkers' die van hard plastic zijn en die spuiten niet gelijkmatig.

Spaanse apotheken hebben die fijne nog, ik kocht ze daar altijd in, maar er moet een online-mogelijkheid zijn om die goeie te krijgen.

Wie weet wat ik bedoel?

en wat ook nog wel eens wil helpen voor dat je optrekt ff een paar x heen en weer bewegen, dan gaan ze vaak minder schokkerig, ik snap wat je bedoeld.

• Topic Starter Topic Starter
Die website heeft geen afbeeldingen.
Ik moet gokken op 'Spuit/Naald combinatie 5cc 21G x 1 1/2 per 100', dat zal em zijn maar wie zegt dat het de goede zijn?
Ik zie geen foto's...:(

Ik had `r inderdaad eentje gehaald bij de apotheek waar zo`n zwart-rubbere "dop" inzat. Alleen is `t er eentje van 50 ml!
...Maar ik weet wat je bedoeld en daar ging `t om toch?

mijn apotheek verkoop juist die met rubberen stopper en die vindt ik juist niet fijn....normaal heb ik ze van braun maar de kwam er 2 tekort .. heb ik ze dus bij de apotheek gehaald en ik kon ze bijna niet indrukken :D

4cc

Martinus zei:
Ik had `r inderdaad eentje gehaald bij de apotheek waar zo`n zwart-rubbere "dop" inzat. Alleen is `t er eentje van 50 ml!
...Maar ik weet wat je bedoeld en daar ging `t om toch?

Jezus gozer, wat ben je nu weer van plan? Pas wel op he!? :D

Als je kijkt bij injectie spuiten dus niet bij spuit/naald combi staat er bij van met rubber conus. oid dat moeten ze zijn neem ik aan

Injectiespuit 3-delig 5cc doos a 100 stuks Euro 8,95

(zwart rubber in konus)

[Link niet meer beschikbaar]

Of hier hier staan ze bij

Terumo 3 delige spuit naald combinatie per stuk steriel verpakt

Met zwart rubberen zuiger voor geluikmatigere uitstroom.
Leverbaar van 0,5 tot 10 ml - Luer aansluiting.
Latex en siliconen vrij.
Volgens alle internationale standaards: DIN, ISO,CE, BS, EN

Ja zo kom je wel aan je posts Hugo ;) :D

haha ja maar als ik nog aan een knap gemiddelde wil komen moet ik wel "doorposten"

Maar jij pikt er zo stiekum ook weer 1tje mee je was zeker bang dat ik je in ging halen ;)

ik vind die rubberen spuiten juist zwaar k*t. ze blijven af en toe steken, die met plastic glijden veel soepeler.

http://www.drjones.nl/ heeft ze ook, die rubberen van terumo, betalen met acceptgiro, goede service.

Die rubberen spuiten glijden in één keer door; probeer eerst maar es die hardplastic goedkope rommel aan de gang te krijgen!

Ik heb besteld bij Amstel Medical, lekker makkelijk: even formulier invullen (met een firewall kan ie niet altijd het formulier afbeelden, zet em dan even uit) en met Girotel meteen de bedragen overgemaakt.

hugohonnie zei:
haha ja maar als ik nog aan een knap gemiddelde wil komen moet ik wel "doorposten"

Maar jij pikt er zo stiekum ook weer 1tje mee je was zeker bang dat ik je in ging halen ;)

Ja precies, dit is ook weer zo'n post. Heb ook maar niks nuttigs gezegd over die spuiten, vind persoonlijk dat DBC een jankert is en die spuit moet leegdrukken, al is ie van hout... (hehe geintje bro).

misschien iets nuttigs proberen te zeggen; ik had ook van die plastic dingen en wat betreft het schokken ken het. Ga je harder drukken en vervolgens pers je de hele spuit in 1x door die naald omdat ie weer soepel gaat.

mzzl

"...ik had ook van die plastic dingen en wat betreft het schokken ken het. Ga je harder drukken en vervolgens pers je de hele spuit in 1x door die naald omdat ie weer soepel gaat."

En je schrikt je kapot, je bent meteen in de stress geschoten en je weefsel krijgt een opdonder!

snap het echt niet, wat jullie hebben met de plastic spuiten , heb ik met die rubberen, echt k*t dingen voor mij.
maarja, ieder zijn eigen he :p

Terug
Naar boven