MuscleMeat

De Heineken ontvoering

MS13

Novice
Waardering
0
Net gekeken op internet, geweldig film.
Boek had ik trouwens al gelezen,die was nog mooier.
Toch wel respect voor de jongens Cor van hout en Willem Holleeder.

Net per PM gevraagd waar ik die film had gezien hier link:[Link niet meer beschikbaar]

respect?

Officieel is het geen verfilming van het boek he, uitdrukkelijk niet zelfs want Peter R de Vries heeft de rechten verkocht aan een Amerikaanse filmmaatschappij. Er komt dus ook nog een hollywood versie ;) (en nog een miniserie geloof ik..)

Ik vond het ook wel een vette film. Ik ging altijd uit principe niet naar Nederlandse films, maar deze vond ik toch best goed. Filmindustrie hier wordt stukje bij beetje beter.

Bij mij was het trouwens eerder zo dat ik Cor en Willem echt als de badguys zag en 'vóór' Heineken was :)

Ik ga de film iig niet in de bioscoop kijken... Nederlandse films vind ik over het algemeen k*t :o

• Topic Starter Topic Starter
Nou ik was toch wel voor de de jongens, omdat als je zoiets bedenkt, met een goed plan komt, om het vervolgens durft uit te voeren, dan heb je ballen.
Dan verdien je respect, los van het feit wat ze Heineken hebben aangedaan.

Nou ik was toch wel voor de de jongens, omdat als je zoiets bedenkt, met een goed plan komt, om het vervolgens durft uit te voeren, dan heb je ballen.
Dan verdien je respect, los van het feit wat ze Heineken hebben aangedaan.

Dat heet dan ook crimineel zijn.

Volgens mij beste Nederlandse film ooit.

Lol het is mischien een goede film maar het heeft niks te maken met hoe het er in het echt aan toe is gegaan. Zie dit niet als een docu is gewoon een aardige nederlandse speelfilm.

een film over de ontvoering van sjonny de mol lijkt me interessanter

Bram Moskovicz is gewoon een kopie van z'n vader. Zelfs die stem is identiek.

Terug
Naar boven