MuscleMeat

De Hulk met Lou Ferrigno

saint

Competitive Bodybuilder
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
94kg
Voor de vroege vogels: om 6 uur 's ochtends schittert good old Lou dagelijks in de oude Hulk series. Leuk om de fysiek van die man nog eens te checken.

Op welke zender is dat?

vast op zijn dvd speler... :rolleyes:

today on tv
om 11:40 uur op Z@pp
Peppi & Kokki
om 08:50 uur op Z@pp
Pingu
om 07:10 uur op Z@pp
Barbapapa around the world
om 06:15 uur op SBS6
De Hulk

Wanneer: From Friday 1 September 2006 - 06:15
To Saturday 30 September 2006 - 07:00
Each week

nog 10 dagen dus.

Jep mijn ma kijkt het. Dus ik zie op maandag als ik de kleine naar mijn moeder breng ook nog een stukkie.

Ze maakten mij vroeger zo bang voor de hulk (was ik een jaar of 6) dat ik achter de bank ging huilen.
Was erg gemeen:)
Ik zat dan rustig tv te kijken en dan werd ie boos. Dan begonnen hun van als die groen word komt is ie echt boos en komt ie uit de tv en pakt ie je.
Nou daar kwam het 1e kleurtje groen en ries was weg.
1,5 jaar geduurd ofzo, en toen bedacht ik me dat ie er nog nooit echt uit was gekomen!

Daar kwam je snel achter dan :P

Jep mijn ma kijkt het. Dus ik zie op maandag als ik de kleine naar mijn moeder breng ook nog een stukkie.

Ze maakten mij vroeger zo bang voor de hulk (was ik een jaar of 6) dat ik achter de bank ging huilen.
Ik zat dan rustig tv te kijken en dan werd ie boos. Dan begonnen hun van als die groen word komt is ie echt boos en komt ie uit de tv en pakt ie je.
1,5 jaar geduurd ofzo, en toen bedacht ik me dat ie er nog nooit echt uit was gekomen!

Dat duurde ff dan Bro;) :D

en nu ben je zelf een hulk hahaahaha nu rent iedereen voor jou weg:D

Terug
Naar boven