XXL Nutrition

De jacht op de perfecte Vistascore (5.9)

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.676
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
In Vista vind je onder de eigenschappen van Computer een mogelijkheid om de Windows prestatie-index te meten.

Haal zelf de maximaal mogelijke score van 5.9 :

[Link niet meer beschikbaar]

2i114at.jpg - 133385

Wat is jouw score in Vista?

(verkapt, kijk-mij-eens-een-snel-systeem-hebben-thread)

3,1

Ik zal wel teveel troep erop hebben. :(

Ik vind vista niet fijn werken. Misschien dat ik alles verkeer dhad ingesteld, maar als ik een bestand wou verwijderen of openen moest ik dat eerst 83x bevestigen.

Ik vind vista niet fijn werken. Misschien dat ik alles verkeer dhad ingesteld, maar als ik een bestand wou verwijderen of openen moest ik dat eerst 83x bevestigen.

Das inderdaad een instelling die met 2 klikken van je muis te veranderen is.

heb geen vista op desktop

In Vista vind je onder de eigenschappen van Computer een mogelijkheid om de Windows prestatie-index te meten.

Haal zelf de maximaal mogelijke score van 5.9 :

2i114at.jpg - 133386

Wat is jouw score in Vista?

(verkapt, kijk-mij-eens-een-snel-systeem-hebben-thread)

Heb een vergelijkbaar systeem, maar ik haal een lagere score voor Harddisk.

4.5 (4.6/5.3/5.9/4.9/4.5)

hoe weet je dat de max score 5.9 is?
(heb zelf geen vista)

1,0 :eek: Scores zijn: 5,3/5,6/1,0/1,0/5,9.
Grafisch is mijn computer dus niet al te best, lijkt me.:D Heb een 8600GT van Asus.

Haal ook op alles 5,9.

Ik heb om eerlijk te zijn geen idee. Heb al tijden geen Vista meer gedraaid. Al zal ik wel ongeveer hetzelfde halen. (op de harde schijven na)

• Topic Starter Topic Starter
hoe weet je dat de max score 5.9 is?
(heb zelf geen vista)

The current maximum score is a 5.9. A 6 hasn't been defined yet, because Windows developers want to leave themselves room for a 4-dimensional Pipes screensaver or something. They plan to re-evaluate the scale every 12-18 months, or else in two years everyone will have machines that score a 4 or a 5.

http://gizmodo.com/gadgets/software/vista-grades-you-with-the-windows-experience-index-232313.php

Hoe hoger de score hoe langer je penis.

• Topic Starter Topic Starter

:D

Je bent gewoon jaloers op mijn 9 inch schlong.

Oke, je bent goed in photoshop en met de hex-editor. :D

(systeem is ongeveer hetzelfde, alleen jouw processor draait standaard iets hoger. (ik heb de q6600). Videokaart is hetzelfde(8800 GT), en ik heb 2 GB geheugen. Alleen m'n harde schijven halen die score waarschijnlijk niet.)

Onderdeel Details Score Basisscore Processor AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5000+ 5,2 5,0 Bepaald door laagste score Geheugen (RAM) 2,00 GB 5,9 Grafisch NVIDIA GeForce 8500 GT 5,0 Grafische weergave voor spellen 1023 MB totale hoeveelheid grafisch geheugen 5,4 Primaire vaste schijf 308GB beschikbaar (450GB totaal) 5,8 Windows Vista (TM) Home Premium

4,7 met mijn laptop. En met de pc ook een 5,9 met een AMD x2 4800+ Socket 939 ATI HD 3870 :D

Hoe komt het dat ik zo laag score met mijn grafische kaart? Is toch niet zo'n slechte kaart? Ik heb de 8600GT van Asus.

Apple OSX ftw.

Terug
Naar boven