XXL Nutrition

DE KERK niet meer wat het geweest is

koetje

Freaky Bodybuilder
Waardering
1
mijn neefje deed vandaag zijn communie dus moest ik als peter meegaan .
zie ik daar de dorpsslet even een voordracht geven met een te kort rokje en van die slettige oorringen . daarna het zangkoor 6meiden van +- 18 jaar de ene had een neusring de andere een topje aan juist onder haar borsten ik zag ze na mij glimlachen ik kon ze niet ongelijk geven . in mijn maagdelijk wit maatpak van versace zie ik er uit als een heer . na verschillende gedrochten en kledingsbloopers te hebben gezien gaan we de kerk uit . de koormeisjes volgen . na even een gesprek te horen van de meiden hoor ik die met de neusring zeggen : 'mijn haar is wel superverdoet vandaag teringdag ' .

even een voorbeeldje van de gemiddelde cristenen :mad:

Mooi toch, ze gaan met hun tijd mee. Christelijke BrEeZaH sletjes wat wil je nog meer.

tja...

een geluk dan nog, dat onze huidige paus dat heidens gedrag compenseert met z'n heilige ideeën he :rolleyes:

Lekker ouderwets op de brandstapel ermee, die heidenen :D

je had ze moeten vernederen op het altaar!

Hahaha de kerksletten... :D

Hebben wij ff mazzel dat die pastoren zich altijd vergrijpen naar kleine jochies :D

Die kinderen kiezen er waarschijnlijk zelf ook niet voor. Je zou de schuld bij de ouders moeten leggen die er hardnekkig voor zorgen dat dit soort kids in de kerk blijven komen. Neem tenminste aan dat het min of meer gedwongen is en ze niet uit zichzelf thuis braaf de bijbel lezen enzo.

Terug
Naar boven