AndroidHealthClinic

De nadelen...

Freeze

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m74
Massa
71kg
Vetpercentage
10%
Dus ik wil pro worden.
en ik ben er van bewust dat deze middelen nodig zijn om pro teworden
dus ik wil graag weten.

want naar mij mening brengen niet wetende mensen alleen maar negatieve
aandacht naar deze middelen.

Dus graag van de mensen die ervaring hebben met deze middelen

wil ik graag alle nadelen weten.

( I know its a noob question.)

hier al gekeken?
[Link niet meer beschikbaar]

Pro word je niet. En er zijn genoeg voordelen maar ook genoeg nadelen, lees de stickies en je leert een hoop bij.

Succes met pro worden!

Wil je pro worden? Of ben je bezig met een werkstuk voor school?
Lekker makkelijk om zo research te doen.

Hoe kunnen jullie zeggen zonder deze jongen gezien te hebben dat hij geen pro kan worden? waar een wil is is een weg?

Laatst bewerkt:
Hoe kunnen jullie zeggen zonder deze jongen gezien te hebben dat hij geen pro kan worden? waar een wil is is een weg?

idd, ik vind dat ook altijd zo'n onzin. Iedere keer als iemand zijn ambitites over professional bodybuilding hier uitspreekt, wordt er altijd gezegd dat hij of zij geen pro kan worden. Hoe kun je hier over oordelen? Jullie hebben misschien niet de genen om pro te worden, maar TS misschien wel?

idd, ik vind dat ook altijd zo'n onzin. Iedere keer als iemand zijn ambitites over professional bodybuilding hier uitspreekt, wordt er altijd gezegd dat hij of zij geen pro kan worden. Hoe kun je hier over oordelen? Jullie hebben misschien niet de genen om pro te worden, maar TS misschien wel?

TS mag een foto posten en kunnen we oordelen:D

Dus ik wil pro worden.
en ik ben er van bewust dat deze middelen nodig zijn om pro teworden
dus ik wil graag weten.

want naar mij mening brengen niet wetende mensen alleen maar negatieve
aandacht naar deze middelen.

Dus graag van de mensen die ervaring hebben met deze middelen

wil ik graag alle nadelen weten.

( I know its a noob question.)

Deze middelen, kan het nog ruimer? Lees eerst jezelf eens in (lees de kuurdagboeken door dan kun je al heel wat ervaringen zelf lezen) en kom dan eens met gerichtere vragen en niet van kauw-mij-alles-eens-even-voor-want-ik-ben-te-lui-om-zelf-wat-te-onderzoeken-vragen

Je wilt pro worden, maar je bent te lui om info op te zoeken over "deze middelen"?
Al eens wat info over voedingsmiddelen en trainingsmiddelen opgezocht?

Suc6 jij komt er wel!

• Topic Starter Topic Starter
Deze middelen, kan het nog ruimer? Lees eerst jezelf eens in (lees de kuurdagboeken door dan kun je al heel wat ervaringen zelf lezen) en kom dan eens met gerichtere vragen en niet van kauw-mij-alles-eens-even-voor-want-ik-ben-te-lui-om-zelf-wat-te-onderzoeken-vragen

LOL goed antwoord zal ik doen.

Wil je pro worden? Of ben je bezig met een werkstuk voor school?
Lekker makkelijk om zo research te doen.
werkstuk..? lol nee

hier al gekeken?

dankje man dit was idd ook goed geweest!

• Topic Starter Topic Starter
sorry voor de double post
ik heb dus dit artikel gelezen

en ik had dus idd gelijk mensen brengen er alleeen maar negatieve aandacht naar toe
terwijl het helemaal niet zo is.

door fout gebruik kunnen er erge problemen ontstaan.

Zoek een goede coach tip 1 en vandaar uit verder bouwen

"Everybody wants to be a bodybuilder but nobody wants to lift no heavy ass weights,"

Als je pro wilt worden dan moet je ëen passie hebben voor bodybuilding, daar past die luie geef mij eens info houding niet bij. Vragen stellen kan prima maar iedereen kan zonder te veel moeite een hoop info vinden.

TS moet een betoog maken denk ik

Terug
Naar boven