AndroidHealthClinic

De omgekeerde wereld: Dit geloof je niet

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Terwijl iedereen verwacht dat de politie beter let op tasjesdieven en sneller gaat reageren op signalen uit de samenleving...

....Pleuren ze een invalide vrouw voor €45 op de bon omdat ze de GeensT Bumpersticker achterp dr rolstoel had geplakt.
"Opruiing van de samenleving mevrouw, daar krijgt u €45 boete voor!"

De honden.

tja..regels zijn regels..maar ut slaat inderdaad nergens op. ik loop stage bij een bedrijf dat naast een politiebureau staat, zal ik straks wat stickers uitprinten en ff die auto's van ze beplakken? :D

DBC01 zei:
Terwijl iedereen verwacht dat de politie beter let op tasjesdieven en sneller gaat reageren op signalen uit de samenleving...

....Pleuren ze een invalide vrouw voor €45 op de bon omdat ze de GeensT Bumpersticker achterp dr rolstoel had geplakt.
"Opruiing van de samenleving mevrouw, daar krijgt u €45 boete voor!"

De honden.
Even een correctie DBC....het was een invalide auto, geen rolstoel. :thumb:

Heb je ook die foto van die amerikaanse wagen gezien? :roflol:

Ik ga ook eens zo'n sticker regelen.....wedden dat deze jongen bezwaar aantekend in geval van boete. Ik mag graag dwars liggen. :D

Het is een kreet die op meerdere manieren uit te leggen valt. Je zou ook kunnen stellen dat je wanneer je je tas bij de winkel hebt laten liggen, je 'gas voor je tas' zou geven om m weer op te halen

Je mag immers ook iemand (verbaal) bedreigen zonder dat je ervoor opgepakt kunt worden.

Laatst bewerkt:
Goed zo! Laat ze dat bejaarden-tuig maar eens stevig aanpakken!
Het moet afgelopen zijn met al die overlast!
Bejaarden, breek me de bek niet open…. Voorkruipen in de rij bij de supermarkt, met het kunstgebit klapperen, rondscheuren met hun pimped up rollator.

Het toont wel aan dat die politieagenten werkelijk geen flauw idee hebben wat nu de prioriteit hoort te zijn. :(

Lauw zei:
Goed zo! Laat ze dat bejaarden-tuig maar eens stevig aanpakken!
Het moet afgelopen zijn met al die overlast!
Bejaarden, breek me de bek niet open…. Voorkruipen in de rij bij de supermarkt, met het kunstgebit klapperen, rondscheuren met hun pimped up rollator.

Het toont wel aan dat die politieagenten werkelijk geen flauw idee hebben wat nu de prioriteit hoort te zijn. :(

Kijk maar uit zometeeen krijg je een ban :D

De agent werd waarschijnlijk weggeroepen van een bankoverval of inbraak om deze zware crimineel aan te kunnen pakken.
Ongelooflijk hoe snel agenten voor dit soort dingen ter plaatse zijn. Toen vorig jaar bij een vriend van me werd ingebroken hadden ze geen tijd om langs te komen, ik kriijg een steeds beter idee waar ze zo druk mee zijn.

Misschien moet je zelf bij de politie gaan werken... ;)

Ooit gehoord van reincarnatie? ;) :D

Typisch... die fl**kers zijn enkel goed in bekeuren van weerloze mensen

ik vind sowieso dat bejaarden altijd bekeurd moeten worden

Terug
Naar boven