MuscleMeat

Dè oplossing (was) eentje uit de oude doos

Oplossing waarvoor?:roflol:

"Juridisch is elke godsdienst in ons land gelijk, Cultureel is ons land niet gelijk"

+10

Ik kan IN DIT FILMPJE 100% met hem meegaan.

Maar goed, zoveel rare dingen zegt ie nou ook weer niet.

een doos gaat open en dicht

Ik kan IN DIT FILMPJE 100% met hem meegaan.

Maar goed, zoveel rare dingen zegt ie nou ook weer niet.
Heb je hem ooit wel eens iets geks horen zeggen dan..?
En dan graag gezien in het licht van wat de huidige politici allemaal te zeggen hebben...
Nee, Pim had het bij het juiste eind! :cool:

Veel mensen, die daar eerst zichzelf niet toe in staat achten, waren zover dat ze bereid waren te gaan stemmen op een homofiele nicht, en dat was misschien wel het beste geweest dat Nederland had kunnen overkomen!

Laten we hopen dat we niet onze enige of laatste kans hebben laten (dood)schieten... :(

Veel mensen, die daar eerst zichzelf niet toe in staat achten, waren zover dat ze bereid waren te gaan stemmen op een homofiele nicht, en dat was misschien wel het beste geweest dat Nederland had kunnen overkomen!

Ohw brother. Die mensen zouden ze het stemrecht eigenlijk af moeten nemen...

Als je niet op iemand kunt stemmen omdat het een 'homofiele nicht' is, dan ben je de democratie niet waard.

on-topic ben ik het met een deel van het filmpje eens en met een deel oneens. Ik zie de samengaande ontwikkeling van de invloed van het christendom in onze samenleving en die samenleving zelf niet als een soort van 'gelijkwaardige' ontwikkeling, maar als een steeds verder terugdringen van de idiote invloeden van het christendom en een groei van de secularisatie van de maatschappij.

Hij had het in mijn ogen goed aan kunnen pakken. Hij voorzag de ontwikkelingen die zich nu voordoen en had ideeën die enerzijds goed waren voor de autochtone bevolking en anderzijds een kans zouden geven aan de allochtone bevolking. Het gaat er gewoon om dat immigranten onze 'core standards and values' leren respecteren en zich er, bij deelname in de maatschappij, ook naar gedragen.

'Het kan toch niet zo zijn, dat de gasten het huis overnemen'
+1

Zucht, dat gedweep met pim de hele tijd. Als die man niet neergeschoten was, zou het ondertussen de zoveelste mislukking zijn in de Nederlandse politiek...

Komt dat effe goed uit we dat nooit zeker zullen weten he Deurklink??

Ohw brother. Die mensen zouden ze het stemrecht eigenlijk af moeten nemen...

Als je niet op iemand kunt stemmen omdat het een 'homofiele nicht' is, dan ben je de democratie niet waard.

on-topic ben ik het met een deel van het filmpje eens en met een deel oneens. Ik zie de samengaande ontwikkeling van de invloed van het christendom in onze samenleving en die samenleving zelf niet als een soort van 'gelijkwaardige' ontwikkeling, maar als een steeds verder terugdringen van de idiote invloeden van het christendom en een groei van de secularisatie van de maatschappij.
ik denk toch dat pim hier gelijk heeft, het christendom heeft inderdaad ingeboet in invloed in de maatschappij en dat wordt steeds minder, maar veel dingen hebben wij toch overgenomen uit het christendom. denk aan het huwelijk, normen en waarden etc. veel daarvan komt direct uit het christendom.

Zucht, dat gedweep met pim de hele tijd. Als die man niet neergeschoten was, zou het ondertussen de zoveelste mislukking zijn in de Nederlandse politiek...

achteraf kijk je een koe in z'n reet, als we alles eens vaan tevoren wisten, waren we wellicht allemaal multimiljonair.......of zoiets :rolleyes:

we raken er niet over uitgesproken, als je het hier niet naar je zin hebt, trek je plan en ga dan.....

en laat hun die hier blijven of het wel naar de zin hebben met rust en dring daar vooral niet je wensen,gebruiken en geloof aan op,willen we niet anders waren we allemaal al gelijk gezind.

Terug
Naar boven