AndroidHealthClinic

De politie recruteerd

Anoniem_1984_1

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
0
Nu heb ik niets tegen maar ook niets voor homo's maar ik wil wel even mijn ergernis reflecteren over een raportage van een tijdje geleden op hart van Nederland.

Kennelijk zat op de afgelopen kermis in Tilburg de politie homocoïtusuelen te recruteren om bij het korps te komen. Aldus de politiewoordvoerder wil het korps een afspiegeling zijn van de samenleving en is nu maar 5% homo van de politieagenten.

Nu kan ik achterijk zijn maar niet 1 op de 20 mensen die ik ken is homoseksueelkennelijk willen ze een circus maken van het politiekorps.

Idd achterlijke manier van werving.

Ze moeten gewoon de beste mensen aannemen - wat testen uit moeten wijzen.
men hoeft niet eens naar je geaardheid te vragen vind ik.

+1 shutter

Aldus de politiewoordvoerder wil het korps een afspiegeling zijn van de samenleving QUOTE]

In de samenleving zitten ook een heleboel klootzakken, agressievelingen en dommerikken. Dan moeten die dus ook vertegenwoordigd worden in het korps... Of wacht.... Dat is al jaren zo!

Hier in Tilly vangen ze toch geen boeven, misschien worden ze zo vaak voor homo uitgescholden als ze je bekeuren voor een kapot fietslampje oid dat ze denken dat het zo hoort ofzo :P

zelfs onder de bodybuilders is al ruwweg 1 op de 25 homo
[Link niet meer beschikbaar]

Bekijk resultaten enquête: Wat is jouw geaardheid
ik ben homo,wie nog? 13 3,74%

3,74 % afgerond is 4 %

100/4=25

dus 1 op de 25.....

kijken is ook een kunst ofniet "deurklink"

oh ik snap het al, hij rekent de comedy option en de bicoïtusuelen mee

maar jonges, een agent met handtas is helemaal niet handig...

:p

Leer een keer spellen. Mensen lezen de hele dag ondertitelling en misschien zelfs wel eens een boek maar na 20 jaar is het nog steeds niet opgevallen dat het is "de politie recruteert". Het is toch ook niet "de politie loopd/geefd/speld/gaad"...

Wat is er nou zo moeilijk aan om dat te begrijpen?? Dit is trouwens niet alleen op de topicstarter gericht maar op elke randdebiel die zoiets simpels niet snapt.

• Topic Starter Topic Starter
Leer een keer spellen. Mensen lezen de hele dag ondertitelling en misschien zelfs wel eens een boek maar na 20 jaar is het nog steeds niet opgevallen dat het is "de politie recruteert". Het is toch ook niet "de politie loopd/geefd/speld/gaad"...

Wat is er nou zo moeilijk aan om dat te begrijpen?? Dit is trouwens niet alleen op de topicstarter gericht maar op elke randdebiel die zoiets simpels niet snapt.

Yeah, mijn eerste belediging is binnen.

Maar ook een goede moggel.:D

Politie stelt geen reet meer voor sinds 2000 en zeker nu niet omdat er perse allochtonen en homo agenten bij moeten komen.

jamaar die homos willen vreien met die boeven ipv ze te vangen :(

Grote mond heb jij wel. Moderators maken ook spelfouten maar daar hoor ik jou nooit over.

Terug
Naar boven