AndroidHealthClinic

De Seksuele Onderwerping Van De Moslimvrouw

Jeroen Pauw: "Ik zou je willen vragen om meteen maar een stukje voor te lezen, dan zitten we er meteen goed in."
De schooier! :D

Al die moslims interesseren me geen zier meer. Ik wacht op de dag dat er een oorlog uitbreekt en ze worden afgeslacht. Dat zou mooi zijn.

is dit een verhaal van een cultuur of van een fantasie? van een fantasie...
kejthnxbey

Wat een schande dat een moslima openlijk flirt met een westerse christenhond!

precies

die christenhonden moeten ook worden afgeschoten

• Topic Starter Topic Starter
Sport2000 zei:
is dit een verhaal van een cultuur of van een fantasie? van een fantasie...
kejthnxbey

Van een cultuur. De Pakistaanse beleving van de islamiet. Of beter gezegd: De Pakistaanse manier van een in de Arabische wereld bekend gegeven hoe om te gaan met vrouwen en hoe vrouwen dit beleven. Niet weglopen en ontkennen zodra je geloof es goed in het licht staat m'n beste, soms kom je gewoon niet weg met een 3 tal mooie spreuken (vrzmh etc)

Ik denk dat ik voortaan de trein maar niet meer neem

Kijk! Verborgen boodschap aan andere broeders! Treinaanslag op komst in Amersfoort! :D

benchMarc zei:
Al die moslims interesseren me geen zier meer. Ik wacht op de dag dat er een oorlog uitbreekt en ze worden afgeslacht. Dat zou mooi zijn.

Tis hier geen garehanehok :rolleyes:

En ik ga niet zitten happen op deze uitspraak aangezien dat is wat je waarschijnlijk wilt :cool:

ja zag het gister al. Wat een lekker wijffie zeg!
jezus, echt wel waar ik op val hoor; geëpileerde snorrebaarden :)

benchMarc zei:

WORD !!! :bow: :bow:

en nog steeds vraag ik me af waarom moslima's een hoofddoek dragen , we zitten hier toch niet in de fukkin woestijn ofzo

DBC01 zei:
Van een cultuur. De Pakistaanse beleving van de islamiet. Of beter gezegd: De Pakistaanse manier van een in de Arabische wereld bekend gegeven hoe om te gaan met vrouwen en hoe vrouwen dit beleven. Niet weglopen en ontkennen zodra je geloof es goed in het licht staat m'n beste, soms kom je gewoon niet weg met een 3 tal mooie spreuken (vrzmh etc)

Kijk! Verborgen boodschap aan andere broeders! Treinaanslag op komst in Amersfoort! :D
:roflol: ziettie nu pas :roflol:

Vrijheid van meningsuiting ok, maar het is nergens voor nodig om dezelfde praktijken te hanteren als degenen waar zo over geklaagd wordt. Als bepaalde personen grote problemen hebben met bevolkingsgroepen of aanhangers van een bepaalde religie dan uiten ze dat maar op Stormfront of zo.

Discusseer normaal of gewoon niet!

wat vinden jullie van die vrouw? ik vind haar mooi! :)

boogie zei:
wat vinden jullie van die vrouw? ik vind haar mooi! :)

Ik vind het niks. Was trouwens gister trouwens ergens nog een item over, dat Jeroen Pauw wel heel erg met haar zat te flirten, wel grappig om te zien.

Er is trouwens nog wel een andere donkere schrijfster die ik wél erg lekker vind, ik ben alleen haar naam kwijt, weet iemand wie ik bedoel?

benchMarc zei:
Prima. Jij loopt voorop richting het front?
Ik weet niet wat oorlog is, maar alles wat ik ervan weet overtuigd me ervan dat oorlog je cortisol levels door het plafond laat knallen. Oorlog is katabool. :(

Waarom lukt het mensen niet om gewoon de schouders op te halen als ze kritiek krijgen die ze niet bevalt. Ik bedoel, een spotprent, waar gaat het over? Is de profeet nu ontstemd? Zijn alle geiten nu van slag? Alsof het westen nooit onterechte kritiek heeft gehad.

Ik ben benieuwd hoeveel doodsbedreigingen deze mevrouw mag ontvangen voor het publiceren van haar ervaringen.:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Lauw zei:
Ik ben benieuwd hoeveel doodsbedreigingen deze mevrouw mag ontvangen voor het publiceren van haar ervaringen.:rolleyes:

Vraag anders Sport2000 even of ie een keer wil vragen aan de allerhoogste mufti of sheik wáárom mensen die een menign hebben over de Islam en dat opschrijven metéén met de dood bedreigd moeten worden. Waarom er geen afgezant van de Islamitische gemeenschap, iemand met aanhang, daarop kan ingaan bij Netwerk of Nova. Waarom er meteen kelen afgesneden moeten worden.

Want die maatregelen zijn dus wél middeleeuws en op z'n minst achterlijk.

ja vraag dat even aan sport2000:yes:

@Zelda: Heleen van Rooijen?

Terug
Naar boven