XXL Nutrition

De TV Kantine

Ik kijk ook altijd. Ik vind het ook geweldig, behalve als het te hysterisch wordt. Ik vind het vooral knap hoe carlo bijvoorbeeld marc-marie na kan doen haha!
En ik dacht altijd dat Irene 't een beetje overdrijft met Kim Holland, maar toen zag ik Kim 'n keer bij van der vorst zoekt sterren, en dan zie je ineens dat ze echt de hele tijd het dr haren zwaait haha...

• Topic Starter Topic Starter
Ik kijk ook altijd. Ik vind het ook geweldig, behalve als het te hysterisch wordt. Ik vind het vooral knap hoe carlo bijvoorbeeld marc-marie na kan doen haha!
En ik dacht altijd dat Irene 't een beetje overdrijft met Kim Holland, maar toen zag ik Kim 'n keer bij van der vorst zoekt sterren, en dan zie je ineens dat ze echt de hele tijd het dr haren zwaait haha...

ja haha of natasja froger die de hele tijd aan iedereen zit de wrijven en doen. En harry mens is ook lache die laatste aflevering met dat tentje:)

Ik vind er niet zoveel aan :(

Is wel echt grappig, maar kijk het alleen als ik het toevallig zie op tv.

Ik ben waarschijnlijk gewoon te simpel om dit leuk te vinden.

Ik ben waarschijnlijk gewoon te complex om dit leuk te vinden.

• Topic Starter Topic Starter
ook +1

@ topicstarter, ik heb jou een tijdje terug karma gegeven, dat wil ik nu graag terug.

waykp1.jpg

Carlo die Sjaakie van flodder na deed was toch wel geniaal. Ik moest 3 keer kijken of het nou echt sjaakie was of toch Carlo.

Idd zag daar ook een voor stukje van dacht eerst dat ik naar een voorstukje van Flodder zat te kijken en dacht Hmm wanneer komt die op tv dan haha

Een aantal van zijn typetjes zijn erg goed, merendeel echter vertoont teveel typische Boshart (sp?) trekjes. Ohja en Irene, dat Kim Holland doet ze goed ja, alleen zo jammer dat ze in ieder ander typetje trekjes van Kim verwerkt.

Dat is wat ik doe in het weekend, ik analyseer RTL amusementsprogramma's want je moet wat.

vrouwenhumor

De typetjes zijn wel goed maar de grappen zijn echt tenenkrommend slecht...

Die vond ik nou helemaal niet goed, leek meer op Rasta Rostelli. Enige dat een beetje lijkt is zijn stem.

Terug
Naar boven