MuscleMeat

De ultieme zoekmachine voor serials/cracks/covers

benchMarc

AKA The Jesus
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
678
Lengte
1m88
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
Heb de search ff gebruikt, maar het verbaasde me dat DBC het nog niet had gepost ;) Search naar Craagle leverde nix op... Enfin...

Het proggie heet dus Craagle, een verbastering van Google, maar dan een zoekmachine speciaal voor cracks en serials.

Omschrijving over 't proggie zelf: Craagle : Now you can search every sort of cracks, serials and covers, without falling into shit like toolbars, popups, spyware, adware, malware. You can also use a proxy to bypass Day Limit for some sites.

Het is dus een standalone proggie ipv een echte site. Hier klikken om te downen

Owee als hij wel al is gepost, dan werkt die **** search hier niet :P

Dit proggie is echt schitterend gewoon :)

Laatst bewerkt:
benchMarc zei:
Heb de search ff gebruikt, maar het verbaasde me dat DBC het nog niet had gepost ;) Search naar Craagle leverde nix op... Enfin...

Het proggie heet dus Craagle, een verbastering van Google, maar dan een zoekmachine speciaal voor cracks en serials.

Omschrijving over 't proggie zelf: Craagle : Now you can search every sort of cracks, serials and covers, without falling into shit like toolbars, popups, spyware, adware, malware. You can also use a proxy to bypass Day Limit for some sites.

Het is dus een standalone proggie ipv een echte site. Hier klikken om te downen

Owee als hij wel al is gepost, dan werkt die **** search hier niet :P

Dit proggie is echt schitterend gewoon :)

Das lief een aardig maar daar hoort wel een code bij die gevraagd word bij het openen van het winrar bestand.
Deze code is : www.2baksa.net

• Topic Starter Topic Starter
Check again ;)

kijk..daar heb ik wat aan :thumbs:

thnx marc :)

Thnx!

hmmz, soms werktie niet helemaal lekker hier. scrollen in de zoekresultaten doet hij niet, en heel het programma reageert soms traaaag. maar goed, het is zeker wel handig :)

makkelijk zoeken naar cracks, en je hebt geen last van popups :thumbs:

The Rock zei:
hmmz, soms werktie niet helemaal lekker hier. scrollen in de zoekresultaten doet hij niet, en heel het programma reageert soms traaaag. maar goed, het is zeker wel handig :)
Dan moet je wachten totdat hij klaar is met alles zoeken, dan doet hij dat wel.

Cracks.am is 1 der meest gevaarlijke sites die ik ken.
Het levert je een bak spyware op en minstens 1 zéér agressieve daarvan.

Cracks.am is erop uit om je machine te vernken maar ach, hoe vaak moet je roepen tegen mensen die het niet willen horen?

Goeie post Bench al heb ik zelf geen behoefte aan het zóeken naar cracks; ik krijg de progs kant en klaar aangeleverd mét de juiste serials/cracks erbij dus ik ben lekker verwend :D

DBC01 zei:
Cracks.am is 1 der meest gevaarlijke sites die ik ken.
Het levert je een bak spyware op en minstens 1 zéér agressieve daarvan.

Cracks.am is erop uit om je machine te vernken maar ach, hoe vaak moet je roepen tegen mensen die het niet willen horen?

Goeie post Bench al heb ik zelf geen behoefte aan het zóeken naar cracks; ik krijg de progs kant en klaar aangeleverd mét de juiste serials/cracks erbij dus ik ben lekker verwend :D

Je moet ook niet op ja drukken als ze er om vragen

hahaha zelfs als je niet op ja drukt stoppen ze je vol met troep.

IE + een goed controleprogje laten je zien wat je allemaal oploopt kerel mij hoef je niks meer te vertellen over spyware, al helemaal niet op dat gare cracks.am waar alles achterloopt.

DBC01 zei:
hahaha zelfs als je niet op ja drukt stoppen ze je vol met troep.

IE + een goed controleprogje laten je zien wat je allemaal oploopt kerel mij hoef je niks meer te vertellen over spyware, al helemaal niet op dat gare cracks.am waar alles achterloopt.
Heb je die ouwe weer met z'n gepoep over spyware die in je pc komt zonder dat je dingen accept.

Ik als über1337 guru kan cracks van cracks.am downen zonder dat er spyware op m'n pc verschijnt. Knap he? :D

En als je het niet gelooft dan kom je hier maar lekker een keer langs :thumbs:

Hee knap! :thumb: Jij verdient karma van het hele board! :thumb:

Los daarvan is het een lijst van erg oude serials maar goed als je daarmee geholpen bent... :rolleyes:

DBC01 zei:
Hee knap! :thumb: Jij verdient karma van het hele board! :thumb:

Los daarvan is het een lijst van erg oude serials maar goed als je daarmee geholpen bent... :rolleyes:
Ik heb nog steeds geen karma van het hele board gekregen :sad:

Mja cracks.am is ook niet super, niet meer als je dit proggie hebt iig :)

Blijven jullie dan maar bij je spyware sites, dan zoeken de echte mannen wel met Craagle :D

Terug
Naar boven