MuscleMeat

Verenigde Staten

Bezoekers in dit topic

Trump is volgens mij gewoon aan het trollen en wil nooit echt president worden. Anders ga je toch geen gehandicapte man uitlachen op tv. Toont wel aan hoe slecht de kandidaten weer zijn dat zo'n figuur toch best goede resultaten haalt.
Een megalomane narcist trekt zich ook helemaal niets aan van wat anderen denken over hun uitspraken.

Dat hij goed scoort bewijst imo vooral hoe retarded de gemiddelde Amerikaan is.
 
Je weet toch dat de VS megalomaan en narcistisch is?

Vond het wel leuk wat hij zei over McCain :roflol:, heb ook nooit begrepen waarom het een 'oorlogsheld' is.
 
Wel grappig dat die kritiek net van Trump komt, die waarschijnlijk gewoon zijn dienstplicht omzeilde.
 
Een megalomane narcist trekt zich ook helemaal niets aan van wat anderen denken over hun uitspraken.

Dat hij goed scoort bewijst imo vooral hoe retarded de gemiddelde Amerikaan is.
Vervang 'Amerikaan' maar gewoon met 'burger' dan. In Nederland is er ook zo'n succesvol blond figuur dat blijft scoren. België had Dewinter, Frankrijk heeft Le Pen etc. De politiek creëert deze personen door hun slecht bestuur.
 
Je weet toch dat de VS megalomaan en narcistisch is?

Vond het wel leuk wat hij zei over McCain :roflol:, heb ook nooit begrepen waarom het een 'oorlogsheld' is.

Megalomania = narcisisme. Of toch in de psychologie.
 
Mijn welgemeende excuses Calyptus. :(
 

Een CEO als Amerikaanse president, is dat niet de natuurlijke orde?
 
Laatst bewerkt:
nou ja een beetje technocratie is niet verkeerd.

weet alleen niet of Donald Trump daar de juiste man voor is :roflol:
 
nou ja een beetje technocratie is niet verkeerd.

weet alleen niet of Donald Trump daar de juiste man voor is :roflol:

hmm, Donald Trump tegenover Putin in een discussie gaat denk ik niet helemaal goed aflopen
 
hmm, Donald Trump tegenover Putin in een discussie gaat denk ik niet helemaal goed aflopen

Die twee zouden het nochtans goed met elkaar kunnen vinden. Trump vind dat alleen Rusland moet vechten tegen IS in Syrië, de VS in Irak. Hij is ook niet van mening dat Assad per se weg moet.
 
Trump is zo slecht nog niet, het is dat wij hier allemaal gehersenspoeld zijn door de liberal media van Amerika en onze eigen linkse media die niets dan halve waarheden en hele leugens over rechts Amerika toont. Zo heeft Trump bijv nooit gezegd dat hij alle moslims uit de US wilt bannen. Ze hadden het eerste deel van zijn uitspraak uit de context gehaald, wat hij eigenlijk zei is: tijdelijke immigratiestop uit islamitische landen 'to figure out what's going on'. Bestaande moslims in de US die zich aanpassen ziet hij gewoon als Amerikanen en hij geeft ook aan dat hij vrienden heeft die moslim zijn. Maar ja de media schildert hem liever af als een blanke racist en monster, want hij is te eerlijk en dat kan natuurlijk niet in de Amerikaanse politiek en media.
 
Niets mis met jezelf filmen tijdens het rukken en daar dan op rukken :o
 
Toevallig was de roast van Trump de enige die ik volledig heb gekeken. Maar wat zijn die dingen tenenkrommend slecht zeg. :o

'murica
 
Trump is zo slecht nog niet, het is dat wij hier allemaal gehersenspoeld zijn door de liberal media van Amerika en onze eigen linkse media die niets dan halve waarheden en hele leugens over rechts Amerika toont.

Nou, je zet nu hier mooi de rhetoriek van het religious right neer: Het maakt niet uit of je de klapmongool uithangt, over alles liegt, of menselijke waarden met de voet treedt, zolang je maar de fundie-achterban naar de mond praat, speel je toch alle kritiek af als "liberal conspiracy" en enige zelfkritiek verdwijnt.
 
Nou, je zet nu hier mooi de rhetoriek van het religious right neer: Het maakt niet uit of je de klapmongool uithangt, over alles liegt, of menselijke waarden met de voet treedt, zolang je maar de fundie-achterban naar de mond praat, speel je toch alle kritiek af als "liberal conspiracy" en enige zelfkritiek verdwijnt.
Heb je de speeches van Trump al volledig gezien, dus niet de bewerkte stukjes? Ik vind hem totaal niet vergelijkbaar met de andere republikeinse kandidaten, hij is een recht voor de raap zakenman geen hypocriet politicus zoals al de rest. BTW wat liegen betreft zijn de democraten sowieso het ergst, met Hillary op kop. Ik zie ook niet in waarom in Europa altijd gezeikt wordt over de standpunten v/d GOP. Bijv. pro-life vs pro-choice; je kan toch best tegen abortus zijn, het blijft tenslotte moord, en moord is nooit een recht, ook niet als je een zwangere vrouw bent. Daar mag dus best een discussie over gevoerd worden als je het toch over waarden wilt hebben. Toegegeven, er zijn conservatieven die te ver gaan, maar ook aan democratische kant heb je achterlijk volk. Dat tweepartijensysteem is natuurlijk ook onzin, het is kiezen tussen de pest en de cholera. Ik denk dat de Amerikanen dat nu ook inzien en een soort uitweg zoeken, een proteststem.
 
Trumb is een baas. Puur en alleen om die facebook pannekoeken de mond te snoeren hoop ik echt dat hij het gewoon gaat maken. Lach me kapot. Welke marionet daar ook staat, get boeit niet. Dan nog liever Trump. Ik hou van zijn stijl.
 
Back
Naar boven