Fitness Seller

Verenigde Staten

Bezoekers in dit topic

Oud en versleten neem ik aan.
 
Trump doet zijn zegje.

 
Laatst bewerkt:
Donald Trump: The enduring appeal

A billionaire who started his campaign in June as a fringe candidate has now become the front runner. The once unthinkable notion that he could win the Republican presidential nomination no longer sounds so crazed.
 

Ik mag hem wel. :roflol:
 
Trump is volgens mij gewoon aan het trollen en wil nooit echt president worden. Anders ga je toch geen gehandicapte man uitlachen op tv. Toont wel aan hoe slecht de kandidaten weer zijn dat zo'n figuur toch best goede resultaten haalt.
 
Jammer dat Bernie Sanders flink genegeerd wordt
 
Anders ga je toch geen gehandicapte man uitlachen op tv.

Obama had ook eens zo'n momentje, wel niet zo expliciet en op de man zoals Trump natuurlijk.

 
Dat was zeker geen slimme uitspraak, al lijkt hij meer te bedoelen dat zijn eigen prestatie gewoon zwak was voor iemand zonder handicap. Maar goed een fatsoenlijke president komt er toch niet.
 
Trump blijft toch wel een baas in vergelijking met de andere (zwakke) kandidaten, deze speech moet je een keer gezien hebben, al is het puur voor het entertainment gehalte, begint op 7:25:


Geen teleprompters, gewoon een anderhalf uur vol lullen en het publiek achter je houden. Dacht eerst niet dat hij kon winnen, maar het is best mogelijk zoals het er nu voor staat.
 
ountit.jpg


:lol:
 
Bush jr. overtreffen zal lastig worden.
 
Dat concentratiekamp in Cuba is nog steeds in gebruik.

Yes, we can!
 
Obama is dan ook een enorme pussy wat defensie betreft. Trump is imo geen idioot (zoals Bush jr dat wel was), alleen geeft hij letterlijk geen fuck om wat hij zegt. Hij is echt de anti-politicus en de Amerikanen zijn gek op zijn eerlijkheid, hoe grof die ook klinkt soms. Het is wel mooi dat heel die linkse media daar geen vat op hem heeft.
 
Je mag Bush jr. niet 'mis-onderschatten'.


'Thank you, your holiness. Awesome speech.'

:lol:
 
Back
Naar boven