- Waardering
- 230
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
plank gereserveerd! matten nog te koop! http://forum.dutchbodybuilding.com/f157/8x-strengthshop-rubber-matten-382433/
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
No offence, ik zeg dit omdat je anders je platform nooit kwijt gaat raken, maar niemand gaat er 300 euro betalen.
Voor dat soort matten betaal je elders 250 euro inclusief zending en dan zijn ze nieuw.
de matten die ik heb liggen zijn strengtshop matten. 8 strengtshop matten kosten 300 exlusief verzendkosten. plus daarnaast heb ik dan nog die plank erbij waar ik 100 euro voor heb betaald.
dus dan zit je op 400 euro exlusief verzendkosten. daar baseer ik mijn prijs dan ook op.
Ja dat snap ik maar zoals ik al zal kan je diezelfde matten voor 250 euro nieuw kopen dus daarom reageert niemand op je aanbod.
waar kan je die matten dan kopen voor 250? zijn die dan ook 1x1meter per stuk en 2,5 cm dik? als mensen echt intresse hebben maar 300 te veel vinden mogen ze wel een tegenbod doen. het is alleen niet zo dat ik het hele platform ga weg doen voor 100 euro ofzo.
Ik heb zelf mijn hele gym bedekt met rubber matten van 2.5 cm dik dus heb minder betaald per stuk, maar stel dat je bij rubbermagazijn.nl 8 van die matten koopt kost het 260 nog wat inclusief gratis verzending.
dan lijkt mij 250 voor het hele platform een goede prijs toch?
maar uit nieuwsgierigheid: wat zou jij dan een goede prijs vinden?
waar kom je vandaan?