Fitness Seller

Death lift

Black Bull

Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
110kg
Vetpercentage
18%
Goeidag allemaal
Ben 20 jaar 1.94 m 108 kg

Train al 3 jaar maar ben net 6 week geleden begonnen met deathliften ik ben van 80 kilo naar 180 kilo gegaan in 6 week maar is dat niet te snel of moet ik er iets speciaal bij gaan doen

Ik wacht af

Goeidag allemaal
Ben 20 jaar 1.94 m 108 kg

Train al 3 jaar maar ben net 6 week geleden begonnen met deathliften ik ben van 80 kilo naar 180 kilo gegaan in 6 week maar is dat niet te snel of moet ik er iets speciaal bij gaan doen

Ik wacht af

ja veel te snel
direct mee stoppen

wtf man hoe kan iets nou te snel gaan
progressie is goed waarom klagen.
klinkt meer als een verkapt kijk mij is even snel voorruit gaan topic.
sorry but we aint impressed. train gewoon lekker verder ik zie het probleem niet. good luck

Squat je ook ?
Als je uitvoering goed is , dan kan je zwaar gaan .
Oh ja en het is deadlift .

deadlift gaat bij de meeste wel makkelijk, de eerste keer dat ik deadlifte pakte ik 130kg en ging daarna ook snel vooruit...

ik vind voor de eerste keer 80kg wel aan de lage kant voor iemand met uw stats

Post eens een filmpje, dan kunnen we ineens jouw techniek beoordelen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik doe ook squat ook net mee begonnen zit nu op 150 kg squat..
En heeft ieman dook tips om verder te komen met bankdrukken zit al wel 6 maand tegen die 110 kg aan te hikken.. ik heb van alles gepropeerd minder reps meer reps snap het niet

Meer eten .

ik eet me al helemaal de ziekte maar het gaat niet echt vooruit

Mjah . Meestal ligt het toch daaraan . Er zijn buiten dat heel wat vooropgestelde schema's ter verbetering van de bench .

5x5 okee en dan gewoon 70-80-90-100-110

Neen . 5x5x100 en dan 5x5x105 enzoverder .

juist eerste is opwarming en die tel ik er nooit bij, ik ga dan redelijk snel omhoog en eindig dan op 130kg met daarna nog 1 rep met iets zwaarder. negatief helemaal alleen en de ene dag krijg ik hem alleen omhoog en ander dag met beetje hulp... hangt zo een beetje af van de trainingen die ik de dagen ervoor gedaan heb

Terug
Naar boven