MuscleMeat

deca durabolin

muscleboy

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Heb onlangs voor een zeer goedkoop prijsje 20 capsulles deca van 1 ml per stuk op de kop kunnen tikken. ( rechstreeks van de apotheek :) )
Enig nadeel , het is maar 50 mg/ml .
Maar ik heb gehoord dat deze veel beter van kwaliteit zijn dan de illigale, is dit correct
Nu is mijn vraag, moet hiervan evenveel aantal mg genomen worden dan bij de illigale?
Het is nog niet voor direct, maar toch al bedankt voor de reacties...

muscleboy zei:
Heb onlangs voor een zeer goedkoop prijsje 20 capsulles deca van 1 ml per stuk op de kop kunnen tikken. ( rechstreeks van de apotheek :) )
Maar ik heb gehoord dat deze veel beter van kwaliteit zijn dan de illigale, is dit correct
Nu is mijn vraag, moet hiervan evenveel aantal mg genomen worden dan bij de illigale?

haha van de apotheek ;)

het gaat om de hoeveelheid werkzame stof die erin zit, in dit geval is het dat 50 mg per vial werkzame nandrolone. dus ja de milligrammen blijven hetzelfde

Is niet veel 20 vials/amps met 50mg/ml. Is genoeg voor 5 wkn a 200mg/week.

En 'zwarte markt' deca is zelfde kwaliteit als 'apotheek' deca. Het komt alleen op iets andere manier bij de gebruiker :D

muscleboy zei:

:D :D :D bull

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet dat het niet veel is maar voor die prijs kon ik dat niet aan mijn neus laten voorbijgaan.

Tja is maar net wat je ervoor betaald hebt he. Een lage prijs zal je bedoelen waarschijnlijk. Capsules zijn iets anders, dit zijn ampullen hoop ik.

• Topic Starter Topic Starter
dit zijn ampullen ja

Terug
Naar boven