XXL Nutrition

deca echt of nep?

kyru

Novice
Waardering
0
hey mensen,

Ik heb zelf twee 10ml vials deca,en ik zat een beetje te surfen op het net
en zag op deze site http://www.ergogenics.org/deca4.html .tien keer deca getest nu is mijn bachnmr 12443 in deze zat volgens de test maar 25mg nandrolone in.dus.... kan ik dit gewoon aannemen? zal als ik weet hoe een foto plaatsen.

Graag jullie reactie!!!

Laatst bewerkt:
Das wel erg toevallig dat je idd die batch ook hebt. Ik zou ze niet vertrouwen en terug geven aan je supplier.

Maar post ff een foto. D'r zitten genoeg mensen hier die wel onderscheid kunnen maken van echt/nep.

inderdaad geld terugvragen, als je een goede supplier hebt zal hij dit zeker doen. anders zou ik die kerel meteen laten voor wat het is.

• Topic Starter Topic Starter
Heb wel uit een flesje al 200 mg gezet waar ik dus aardig van flip(weet niet wat er dan inzit!!)maar ga toch me geld terug vragen.wil alleen wel graag zeker weten dat het een nepperd is ,maar lukt me alleen niet om een foto te plaatsen heb er wel een geschoten maar.....misschien hebben jullie wat tips??

ergogenics lijkt me wel te vertrouwen. dus ik zal maar vast geloven dat je deca fake is.

dece 10 ml vials zijn allemaal nep en 200mg voor 1ml kan niet
max 1oomg de ml.
terug geven die handel of risico pakken

klonden zei:
dece 10 ml vials zijn allemaal nep en 200mg voor 1ml kan niet
max 1oomg de ml.
terug geven die handel of risico pakken

Als je zoiets durft te beweren kun je beter met onderbouwing van je verhaal komen.

Ik vind niet dat je zoiets kunt beweren alvorens 200% zeker te weten dat het zo is.

Terug
Naar boven