AndroidHealthClinic

deca eerste kuur vraag?

ilkay

Cool Novice
Waardering
0
hallo,

ik heb van een dealer een kuur schema gekregen en de prijs dus wil even van jullie weten of het goed is qua prijs en schema het wordt me eerste kuur dus ik wil het niet zo zwaar pakken en er werd me verteld dat ik aardig zal aankomen in spiermassa en ik aardig zal dalen in vet ( naar ongeveer 13, %)
ben nu 17%
ik ben al blij als ik na me kuur net 6 kilo over hou

1,76 lang
84 kilo
vet 17 %

maandag donderdag
week 1 : 1 deca 2 deca

week 2 : 2 deca 2 deca

week 3 : 2 deca 2 deca

week 4 : 3 deca 3 deca

week 5 : 3 deca 3 deca

week 6 : 3 deca 2 deca

week 7 : 2 deca 2 deca

week 8 : 2 deca 1 deca

totaal prijs is E 350 ,-

alvast bedankt

ilkay

ilkay zei:
hallo,

ik heb van een dealer een kuur schema gekregen en de prijs dus wil even van jullie weten of het goed is qua prijs en schema het wordt me eerste kuur dus ik wil het niet zo zwaar pakken en er werd me verteld dat ik aardig zal aankomen in spiermassa en ik aardig zal dalen in vet ( naar ongeveer 13, %)
ben nu 17%
ik ben al blij als ik na me kuur net 6 kilo over hou

1,76 lang
84 kilo
vet 17 %

maandag donderdag
week 1 : 1 deca 2 deca

week 2 : 2 deca 2 deca

week 3 : 2 deca 2 deca

week 4 : 3 deca 3 deca

week 5 : 3 deca 3 deca

week 6 : 3 deca 2 deca

week 7 : 2 deca 2 deca

week 8 : 2 deca 1 deca

totaal prijs is E 350 ,-

alvast bedankt

ilkay

:sob: :sob: :sob: Kerel doe jezelf een plezier en lees lees en lees nog meer.

Dit is gewoon droevig.

En schiet de dealer af met dat soort enorme prijzen!

dalen in vet en aan komen in droge massa:eyebrow:

je zal zeker dalen vet vet% :eyes:

en de dealer: :tomato:

wat een loser die dealer,alhoewel hij binne een paar jaar wel een mooie vakantie kan boeken als je bij hem blijft bestellen,

1 - van deca alleen krijg je bijna geen droge spiermassa,zal enkel voor veel vet en vocht zorgen.

2 - je little man zal ook niet zo heel tevreden zijn met de deca...(als je me begrijpt)

3 - de prijs is veel te hoog ik weet niet wat je bedoelt met 1,2 en 3 deca maar ik neem aan dat dat het aantal ML zijn op 50mg/ml

bij een normale dealer zal je tussen de 150 en 200 euro goedkoper betalen mss zelfs nog minder...zoek dus nog effe verder en pluis nog effe een ander kuurtje uit.

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor je tips !!!

Laat die dealer maar eens hier uit komen leggen hoe hij aan die prijs komt. Durf te wedden dat hij dat niet eens durft, de kneus

Deze kuur is op z'n zachts gezegt niet echt een goed idee!!
Eerst researchen en dan vragen stellen( aan je zelf) aan andere mensen.
Misschien is het verstandig om er wat test bij te zetten?....:eyebrow:

iedereen heeft het over de prijs, maar is het ook opgevallen dat het kuurschema op en afgebouwd wordt ? ;)

Sinlath zei:
iedereen heeft het over de prijs, maar is het ook opgevallen dat het kuurschema op en afgebouwd wordt ? ;)

Allang opgevallen, maar ik vind dat nog niet eens het grote punt. Ik vind de prijs absurd en de manier hoe de dealert omgaat met zijn klanten.

:hedbang: Bodypage....

verder is het wachten op Mr. J....:D

die dealer is echt wel een loser zo een informatie schema's geven aan mensen en dan zulke prijzen. btw met enkel deca zal jongeheer daar beneden beneden blijven if you know what i mean. dus eerst nog veel opzoekwerk doen ;)

om te huilen dit idd ik snap zowiezo niet dat er mensen zijn die nadenken om te kuren als ze er zelf helemaal niks van af weten... belachelijke prijs ook idd

Val van de ene verbazing in de andere.. mensen mensen wat een onkunde toch..

BEZINT EER GE BEGINT!

en zeker met hormonen..

dat is 10 euro per ampul.
als je vials haalt ben je de helft kwijt.
en met deca zal je nooit en te nimmer in je vet% dalen, of je moet enkel op water leven

wat is vials ????

Zeker zielig als je mensen zo naait met prijzen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Links ampul, rechts is een vial.

maar hoeveel mg past er dan in de vial
in die ampul pas maar 50 mg

nog bedankt voor je advies je bent een van de weinige die normaal reageerd

Dat ligt eraan wat de brouwert ervan heeft gemaakt. Vaak zit er in een vial 10ml waarvan elke ml een x hoeveelheid mg's bevat.
Bijv. test enanthaat heeft vaak 250mg/ml, dus 250mg test enanthaat zit er in 1ml. Deca heeft vaak 200mg/ml, dus 200mg nadrolon per 1ml.

Bij een vial van 10ml kan je bijvoorbeeld 10 keer zetten (als je de huidige waarde aan wil houden). In de praktijk kan je vaak maar 9 keer zetten, omdat er altijd wel wat verloren gaat. Wil je bijv. 400mg deca zetten, dan kan je dus maar 4-5 keer zetten van een vial mits de waarde 200mg/ml is.

Terug
Naar boven