AndroidHealthClinic

deca en sustanon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je dat zelf niet kan bepalen dien je niet te kuren.

Hangt af van veel factoren,

je trainings verleden,
je as verleden,
je voedingsschema,
je motivatie,
etc.

en zou je mij kunnen uitleggen hoe het komt dat je het al in huis hebt, terwijl je DUS GEEN ONDERZOEK hebt gedaan vooraf,

en MRJ, :thumbs: mooi gesproken.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb al gekuurd.
ik weet dat ik deca niet hoef op te bouwen of af te bouwen.
ik wil het 10 weken gaan gebruiken,zo'n 250ml per week.
maar ik weet niet hoeveel sustanon, ik moet gebruiken voor het beste effect te krijgen,ze zeggen 250 per week,maar dat lijkt me weinig.

als je 250 mg per week gaat gebruiken kan je beter test e nemen, sust bevat veel langzame esters, minstes 1 x in de 3 dagen zetten de sus, beter om de dag of elke dag. maar dan wordt de dosering weer wat hoog ;)

ik zou als ik jou was eerst eens een paar posts op dit forum gaan lezen,
staat een hoop informatie die je zeker kunt gebruiken.
als je dat gedaan hebt denk ik dat je al een beeld hebt kunnen vormen over hoe het zoal gebruikt wordt.

Tha_snake zei:
ik zou als ik jou was eerst eens een paar posts op dit forum gaan lezen,
staat een hoop informatie die je zeker kunt gebruiken.
als je dat gedaan hebt denk ik dat je al een beeld hebt kunnen vormen over hoe het zoal gebruikt wordt.

Laat hem, hij zit de boel te flessen. :rolleyes:

RONNY2 zei:
ik heb al gekuurd.
ik weet dat ik deca niet hoef op te bouwen of af te bouwen.
ik wil het 10 weken gaan gebruiken,zo'n 250ml per week.
maar ik weet niet hoeveel sustanon, ik moet gebruiken voor het beste effect te krijgen,ze zeggen 250 per week,maar dat lijkt me weinig.

mrJ is nu wel duidelijk dat dit een faker is toch?

by the way:ik train 3jaar
ik woog 48kg en nu 75kg,ik sta zo goed als droog.
mijn voeding is in orde:3800kcal en 240gr eiwitten/dag. verdeeld over 6 maaltijden
ik weet wat en hoe ik moet eten en ook hoe ik moet trainen,want ik boek continue vooruitgang.maar blijkbaar hebben velen een andere mening over sustanon,daarom dat ik het hier vraag. :rolleyes:

wat is jullie probleem?dit is toch een forum om vragen te stellen??ik kuur ook niet om de 2 maanden met 20 verschillende produkten.ik neem enkel deca en sustanon.maar daar probeer ik het beste uit te halen,daarom dat ik raad vraag aan jullie,voor een betere schema te geven :mad:

RONNY2 zei:
wat is jullie probleem?dit is toch een forum om vragen te stellen??ik kuur ook niet om de 2 maanden met 20 verschillende produkten.ik neem enkel deca en sustanon.maar daar probeer ik het beste uit te halen,daarom dat ik raad vraag aan jullie,voor een betere schema te geven :mad:

ja om vragen te stellen nadat je informatie tot je hebt genomen die volop op het forum staat.

dus
1- eerst lezen, lezen, leren
2- dan als er nog iets niet duidelijk is vragen.

Laatst bewerkt:
ik ben geen faker,ik kon niet meer inloggen met ronny1;als ik een faker was zou ik zeker niet ronny2 heten he slimme

ik ga ook die 10 weken proviron nemen,zo'n 25mg/dag
als nakuur ga ik nollvadex gebruiken,maar kunnen jullie eens zeggen hoelang en hoeveel ik moet gebruiken?

Wel GH gebruiken maar niet met Nolva kunnen omgaan?

Anyway, lieve O L I of bodyman, we zien u graag een andere keer terug. Probeer het ons dan iets moeilijker te maken dan deze standaard 'door-de-mand-val' topics.

Alvast bedankt,

X-jes

J.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven