XXL Nutrition

deca + eq

ECLIPSE

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Waardering
3
er zit een entry in mijn grijze massa database waarin staat aangegeven dat ik deca niet met eq moet combineren.. omdat het mogelijk voor bloedverdikking zorgt, als ik dan klik op lees meer krijg ik een match not found, het is mij namelijk nooit helemaal duidelijk geworden waarom dit zo is, en ik heb hier tevens nooit een onderbouwing van kunnen vinden.. aangezien ik niet iemand ben die dingen zomaar aanneemt zou ik hier toch het fijne van willen weten

even een korte toelichting voordat ik opmerkingen krijg van.. jaaaaaaa maar deca en eq moet je helemaal niet combineren etc etc.. dat is ook niet de bedoeling ;) bij voorbaat dank voor uw reacties beste heren der dbb

ik meen dat omdat de stoffen omdat ze vrij dicht bij elkaar komen in chemische samenstelling, ze voor dezelfde receptoren gaan en dat het daarom geen nut heeft ze te combineren.

of het ook daadwerkelijk een hoger gevaar op sides met zich meebrengt zou ik je niet kunnen vertellen.

ik meen dat omdat de stoffen omdat ze vrij dicht bij elkaar komen in chemische samenstelling, ze voor dezelfde receptoren gaan en dat het daarom geen nut heeft ze te combineren.

of het ook daadwerkelijk een hoger gevaar op sides met zich meebrengt zou ik je niet kunnen vertellen.

Het zou in dit geval geen toegevoegde waarde hebben om deze 2 te combineren ivm met bijna dezelfde werking.
Dan kan je beter een stack nemen die elkaars werking kunnen versterken, maar dat weet je al natuurlijk.
En wat betreft de sides;
heb zelf in het verleden ook deca en bold samen in een kuur gebruikt, klopt dat je bloed er wat dikker van wordt (lui, vermoeid, bloeddruk ect.)
Maar een paar aspirientjes erbij kan geen kwaad.
Persoonlijk als ik een wat langere tijd ging kuren (wat ik nu ook doe:p )
zou ik beginnen met deca en eindigen met bold.

• Topic Starter Topic Starter
oeff ik zeg nog zo.. vertel me alsjeblieft niet dat ik deca en eq niet moet combineren omdat het geen toegevoegde waarde heeft... en tochhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh twee reacties en beide reacties staat dat mooi uiteengezet.. :P anyways, ik wil dus weten waarom mijn bloed er dikker van wordt...

miss dat er iets mee te maken heeft dat het meer rooie bloedcellen aanmaak en je bloed er van gaat klonteren ofzo??

wordt vaak gezegd dat je ze niet moet combineren omdat ze dezelfde eigenschappen bezitten...vind dit raar, als ze toch dezelfde basis eigenschappen bezitten, dan kan je ze toch zonder probs wel combineren...met als extra van deze combi dat je nog de specifieke eigenschappen meepikt..:eq->honger, deca->soepele gewrichten...

Maar die zelfde eignschappen heb ik werkelijk waar nog nooit in praktijk gezien..

zo juist is dat niet...bij EQ only zijn die zowiezo al sky-high...
eq staat erom bekend dat het de cbc extreem omhoog gooit...denk zelf dat het stuk safer zou zijn om bv 400deca+400eq te nemen ipv 800eq (naar cbc kijken)

"In the case of boldenone (Equipoise), the length of administration resulting in excessive and dangerous red blood cell count was dose dependent. Most have shown only acceptable upregulation at dosages of 200-400mg/w (@ 1-2mg per pound of bodyweight) for up to 12 weeks. However, dosages of 600-800mg/w (3-4mg per pound of body weight) usually resulted in exceeding the upper "safer" levels for red blood cell count after only 4-6 weeks of employment. This is a real concern. Red blood cell count elevation can result in blood clots, strokes and circulatory depreciation. "

Laatst bewerkt:
by L. Rea
"Only a few years ago many would have replied to this with the silly answer of "...boldenone (EQ/Equipoise) and nandrolone decanoate (deca) are the same in effect so why stack?"

Several AAS users have reported a beneficial value to co-administration of lower dosages of both boldenone and nandrolone in comparison to high dosages of one or the other.
This is due to the resulting degree of negative potential side effect cancellation: The androgenic value of boldenone seems to cancel the anti-libido effect of nandrolone and the reduction in necessary boldenone dosages decreases the excessive red blood cell production concern.

The reduction in progesterone-like activity and reduced total circulating estrogens (from aromatization) also reduces the chances of winning a wet T-shirt contest and a much harder musculature.

My observations have always been that 1.5-2mg per pound of body weight each of boldenone and nandrolone weekly resulted in fewer negative side effects and better lean tissue accruement than 3-4mg per pound of body weight weekly of either alone.

By the way, the idea of canceling each other out is an oxymoron. AAS molecules do not cancel each other; they replace one another in occupying the androgen receptors on/in muscle and other cells.

The period of time an AAS molecule remains in a given androgen receptor (binding time) is determined by its structure... not by what other molecules are around to piss it off. Geez! "

• Topic Starter Topic Starter
kijk, nu komen we ergens.. heel erg bedankt voor je zeer nuttige posts klaas, en iedereen bedankt voor het reageren!

hoor wel steeds vaker, althans op niet nl boards dat beide middelen worden gecombineerd, zou goede stack zijn...
mss iets voor mij ;)

wordt vaak gezegd dat je ze niet moet combineren omdat ze dezelfde eigenschappen bezitten...vind dit raar, als ze toch dezelfde basis eigenschappen bezitten, dan kan je ze toch zonder probs wel combineren...met als extra van deze combi dat je nog de specifieke eigenschappen meepikt..:eq->honger, deca->soepele gewrichten...

Maar die zelfde eignschappen heb ik werkelijk waar nog nooit in praktijk gezien..

De soepele gewrichten komen alleen van de vochtopname vd deca. En bold aromatiseert nauwelijks. Dus dat is iig 1 verschil die deze stoffen van elkaar hebben.

Van 400mg deca en 400mg EQ zal je bloed niet gaan klonteren hoor . Voor bloed echt kan gaan klonteren zit je minstens met een RBC waarde van 55.

Wat ik altijd begrepen had was dat de middelen elkaar versterken kwa rooie bloedlichaampies betreft,waardoor het bloed dik word.Er is inderdaat weinig over terug te vinden.

ik begrijp niet zo goed waarom iedereen deca en boldenone soorgelijke middelen noemt.

als je goed de profiles van big Cat doorleest, dan zie je toch dat er grote verschillen op werking (en uitwerking).

???

Interessante posts jongens..maar het lijkt wel of elke theorie in the US maar een bepaalde tijd stand houdt en daarna ineens massaal omver geworpen wordt.

Eclipse wil gewoon groen licht voor zijn idee

Nou vooruit dan...:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

als je zijn eerste post leest zie je dat hij op zoek is naar theorien die onderbouwen waarom je dit niet zou moeten combineren ;)

Terug
Naar boven