Fitness Seller

Deca Norma &Testoviron depot ( enanthaat )batchnummers

Kip

Cool Novice
Waardering
0
Hello !
Ik heb hier bij me staan de bovenstaande produkten ( deca norma en testoviron depot ).
Deze produkten zijn nu wel van een neefje van mij , hij heeft verleden jaar ook gekuurd en toen duurde het toch vrij lang voor de deca aan sloeg .
Ook had hij toen van dezelfde leverancier winstroltabs van GS en ook daar voelde hij echt weinig van haar , van die winstrol , en zijn krachtwinst was miniem.

Daarom even de produkten die hij nu heeft .
Ik ga enkel de nummers op het doosje schrijven daar ik spijtig genoeg nog geen digitale camera heb .

Bij de deca norma staat bovenop het doosje L 0411038
op de zijkant op dat vierkantig stikkertje op het doosje staat Nopma ( en dan zowat grieks daarachter en daaronder staat de nummer 0 2123859.04
een beetje daaronder het nummer ( in ander drukschrift ) 224510201
Dan staat aan de onderkant van het doosje in het wit gedrukt AP. Eyk. E0(soort rondje met streepje door) :10640/23-10-2000
Wat me wel opvalt als ik de foto's hier op het forum vergelijk is dat op dat vierkantig stikkertje vroeger in het lichtblauw ofzo een soort €teken met een rondje erachter stond gedrukt.
Dit staat er bij mij niet op.
Nu het flesje : er staat in het flesje een rood organon embleempje en op het etiketje FM10-12897 .Verder nog twee dezelfde nummers als op het doosje .
Wat me ook wel net opvalt .
Ik doe twee doosjes open en haal de flesjes deca eruit .
Ik zet ze naastéén .In het één flesje is de vloeistof vrij gelig en in het andere vrijwel neutraal van kleur ?
Wijst dit op fake of kan het te maken hebben met hoe oud de deca is ofzo of omgevingstemperatuur ?

Nu de testoviron depot

op het vierkantig stikkertje op het doosje staat

Schering AE
met eronder 01535488.04
hieronder in ander drukschrift 045990301
Testoviron

En daaronder ook nog zo'n rose euroteken met een rondje en een rondje met streepje door .
Op een andere zijkant van het doosje staat 42677C 05.2009 dit staat ook op het flesje .
Maar wat met opvalt is dat er tussen die andere twee flesjes één met een andere nummers zit als hierboven .
Misschien gewoon dat de suplier dit aangevuld heeft.
verder staat er ook nog op de flesjes 1995703en zit er een doorschijnende vloeistof in .Op het flesje is tevens 1 groenig bandje gedrukt en één blauwe stip.

Zijn deze spullen correct of is het fake ?
Ik vind het al raar met dat kleurverschil van die deca ende nummers op de flesjes zijn toch hetzelfde zie ik net .

Kleur verschil komt vaak voor bij deca, daar hoef je je geen zorgen over te maken. Maar wat niet klopt is dat je griekse deca hebt en dat er volgens jou een inprint "organon" op het flesje staat.

Er moet staan "norma hellas" (met een cirkel er omheen).

registratie nr vd deca komt overeen met de mijne en en de serienr op het doosje ook. Dat geeft wel aan dat je deca real is.

Ik zou zeggen, maak er lekker gebruik van en succes met je kuur.

• Topic Starter Topic Starter
O.K sorry Suat je hebt gelijk .
Het is een roodeovaal met erin gedrukt " Norma Hellas S.A ".
Zodus zal ik niets te vrezen hebben .

deca gebruik

Hallo,
Ik heb een deca kuur weet haast zeker dat die puur is, en voldoet aan de inscriptie zoals het bij de pharmaceutical industry beschreven staat.
Echter de bijwerkingen baren me zorgen. De ene zegt deca d*ck terwijl de bijsluiter zegt. Vergroting van geslacht, libido verhogend, wel zaad verminderend prostaat verhogend. Er staat niets in over het krimpen van het geslacht. Ook de hartproblemen die men kan krijgen is zorgwekkend.
Maar is dit dan niet bij gebruik van meer dan 2ml per week. Ben niet van plan om zoveel te gebruiken. Voor mij is het voor de pijn en beter herstel en het niet afbreken van spierweefsel.

Dank je wel voor de hulp.

mvg Riccerd

Hallo,
Ik heb een deca kuur weet haast zeker dat die puur is, en voldoet aan de inscriptie zoals het bij de pharmaceutical industry beschreven staat.
Echter de bijwerkingen baren me zorgen. De ene zegt deca d*ck terwijl de bijsluiter zegt. Vergroting van geslacht, libido verhogend, wel zaad verminderend prostaat verhogend. Er staat niets in over het krimpen van het geslacht. Ook de hartproblemen die men kan krijgen is zorgwekkend.
Maar is dit dan niet bij gebruik van meer dan 2ml per week. Ben niet van plan om zoveel te gebruiken. Voor mij is het voor de pijn en beter herstel en het niet afbreken van spierweefsel.

Dank je wel voor de hulp.

mvg Riccerd

Goede 1e post! Zucht. Nooit deca only doen.

punt.

Anders bump je ff een topic van 6 jaar oud.Lol.
Waarom geen deca only kuur doen btw?
Wat een onzin.

LOL @ deca d*ck.. Meer zeg ik er niet over.

(wil graag nog me vrouwtje (of eventueel vrouwtjes) verwennen)

heb ooit in een ver verleden een deca d*ck gehad. Was 2 jaar drama met libido en erectie.
Mijn god,zijn weinig dingen waar ik spijt van heb gehad in mijn leven,maar als ik iets kon terug draaien,was het die deca only.

heb ooit in een ver verleden een deca d*ck gehad. Was 2 jaar drama met libido en erectie.
Mijn god,zijn weinig dingen waar ik spijt van heb gehad in mijn leven,maar als ik iets kon terug draaien,was het die deca only.

Jup, dat bedoel ik dus. Ieder zo z'n keuzes! Als men voor deca-only kiest, hou ik je niet tegen. Maar kom achteraf niet klagen dat je vrouwtje bij je weg wil lopen omdat je niets meer presteerd in bed!

Terug
Naar boven