Hallo ,
ben nieuw op dit site en hoop dat ik zo spoedig mogelijk geholpen kan worden.
Na mijn 1e kuur :
week 1 t/m 10
500 mg sust 250 mg tren
Probleem is dat ik bij die kuur geen nakuur heb gebruikt.Natuurlijk heel dom van mij,maar ik wil nu een kuur opstarten waarbij ik een lichte gyno heb van die klein gevoelige schijfje.
Kuur is als volgt :
week 1 t/m 10
500 mg test-e
400 mg deca
week 12 t/m 15 Nolvadex ed
Heb van vele gehoord dat ik het beste elke dag proviron kan nemen 50 mg ed waarbij dat gyno tijdens de kuur zal verdwijnen.Zover ik het weet geeft deca veel vocht en proviron gaat dat juist tegen.Is er iemand van jullie die er iets beters vanaf weet.Wat ik het beste kan doen? Graag hoor ik het van jullie.Dankjewel
ben nieuw op dit site en hoop dat ik zo spoedig mogelijk geholpen kan worden.
Na mijn 1e kuur :
week 1 t/m 10
500 mg sust 250 mg tren
Probleem is dat ik bij die kuur geen nakuur heb gebruikt.Natuurlijk heel dom van mij,maar ik wil nu een kuur opstarten waarbij ik een lichte gyno heb van die klein gevoelige schijfje.
Kuur is als volgt :
week 1 t/m 10
500 mg test-e
400 mg deca
week 12 t/m 15 Nolvadex ed
Heb van vele gehoord dat ik het beste elke dag proviron kan nemen 50 mg ed waarbij dat gyno tijdens de kuur zal verdwijnen.Zover ik het weet geeft deca veel vocht en proviron gaat dat juist tegen.Is er iemand van jullie die er iets beters vanaf weet.Wat ik het beste kan doen? Graag hoor ik het van jullie.Dankjewel

Ik maar stoppen met trainen iedere x totdat ik weer kon gaan kuren. Ben zelfs forever ON gegaan omdat ik het trainen mistte