AndroidHealthClinic

Deca test-e prov

Status
Niet open voor verdere reacties.

esow1993

Novice
Waardering
0
Hallo ,
ben nieuw op dit site en hoop dat ik zo spoedig mogelijk geholpen kan worden.

Na mijn 1e kuur :

week 1 t/m 10
500 mg sust 250 mg tren

Probleem is dat ik bij die kuur geen nakuur heb gebruikt.Natuurlijk heel dom van mij,maar ik wil nu een kuur opstarten waarbij ik een lichte gyno heb van die klein gevoelige schijfje.

Kuur is als volgt :
week 1 t/m 10
500 mg test-e
400 mg deca
week 12 t/m 15 Nolvadex ed

Heb van vele gehoord dat ik het beste elke dag proviron kan nemen 50 mg ed waarbij dat gyno tijdens de kuur zal verdwijnen.Zover ik het weet geeft deca veel vocht en proviron gaat dat juist tegen.Is er iemand van jullie die er iets beters vanaf weet.Wat ik het beste kan doen? Graag hoor ik het van jullie.Dankjewel

Eerste kuur tren...?
19 jaar oud...?
Niet nakuren...?

Dit topic heeft een hoog WTF gehalte :mad:

Doe even normaal!

Prov werkt goed tegen vocht, moet je wel clean eten

Echt niet kuren als je 19 jaar bent.

Verder is het echt veel te veel voor tweede kuur. 250 test en 200 deca is genoeg.

• Topic Starter Topic Starter
Echt niet kuren als je 19 jaar bent.

Verder is het echt veel te veel voor tweede kuur. 250 test en 200 deca is genoeg.

Klopt daar heb je gelijk in maar ik ben er eenmaal aan begonnen..
Maar stel dat ik 250 test en 200 deca zou nemen wat zouden jullie mij aanraden om gyno tegen te houden.
Dat is echt wat ik liever weten wou..

Hallo ,
ben nieuw op dit site en hoop dat ik zo spoedig mogelijk geholpen kan worden.

Na mijn 1e kuur :

week 1 t/m 10
500 mg sust 250 mg tren

Probleem is dat ik bij die kuur geen nakuur heb gebruikt.Natuurlijk heel dom van mij,maar ik wil nu een kuur opstarten waarbij ik een lichte gyno heb van die klein gevoelige schijfje.

Kuur is als volgt :
week 1 t/m 10
500 mg test-e
400 mg deca
week 12 t/m 15 Nolvadex ed

Heb van vele gehoord dat ik het beste elke dag proviron kan nemen 50 mg ed waarbij dat gyno tijdens de kuur zal verdwijnen.Zover ik het weet geeft deca veel vocht en proviron gaat dat juist tegen.Is er iemand van jullie die er iets beters vanaf weet.Wat ik het beste kan doen? Graag hoor ik het van jullie.Dankjewel

Dat is niet je enige probleem.

7. Mensen onder de 20 jaar mogen geen AAS (of prohormonen) aanraken, en mensen onder de 17 moeten hier niet posten !!!

Als je onder de 20 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 20 mogen geen AAS (of prohormonen) gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid. Wat is tenslotte de bedoeling van een board omtrent de educatie en het veilig gebruiken van pharmaceutische instanties op eigen houtje, als het uiteindelijke doel niet is "hoe gebruik ik en bevorder ik mijn gezondheid".

Je bent hier welkom. Post, stel vragen. Je bent niet te jong om te leren. En er valt veel te leren. Hoe meer je weet, hoe meer je er uit zal halen als je uiteindelijk ooit beslist om zelf te gebruiken. Maar gebruik niet onder de 20 jaar.

En verwacht je aan opmerkingen en herinneringen aan het feit dat je te jong bent om te gebruiken wanneer je toch post.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/board-regels-iedereen-lezen-1615/

:roflol:

• Like
Waarderingen: Vonk
Ze mogen wel wat strenger modereren in deze sectie. Ik kom hier nu vaker voor de komedie dan daadwerkelijk voor nuttige informatie. Ik heb echt een half jaar onderzoek gedaan nadat ik besloot om te gaan kuren voordat ik ook daadwerkelijk mijn eerste inject zette maar volgens mij ben ik een van de weinige die niet in het moment leeft als het om AAS gaat

Ze mogen wel wat strenger modereren in deze sectie. Ik kom hier nu vaker voor de komedie dan daadwerkelijk voor nuttige informatie. Ik heb echt een half jaar onderzoek gedaan nadat ik besloot om te gaan kuren voordat ik ook daadwerkelijk mijn eerste inject zette maar volgens mij ben ik een van de weinige die niet in het moment leeft als het om AAS gaat

^Dit... Ik heb mezelf ook een jaar lang ingelezen en ben zelf begonnen met een designer roid (Epistane) om vervolgens over te stappen op test-e.

Maar goed, dat is een beetje de maatschappij waarin we tegenwoordig leven. Alles wordt marketingtechnisch zo voor je uitgekauwd en om je oren gegooid, dat men het gewend is geworden. Maar wij krijgen geen 10K per maand om de grootst mogelijke bullshit te bedenken :p

En ook ik liep al sinds paar jaar met wens een x te gaan kuren (wijvenkuur natuurlijk) en ruim een jaar inlezen en pas sindskort eens wat over laten vallen daar niet iedereen positief. Zou ik ook zo ondtuimig gaan kuren was ik nu een behaarde mannelijk wijf geweest met een links dragende clit

Laatst bewerkt:
En ook ik liep al sinds paar jaar met wens een x te gaan kuren (wijvenkuur natuurlijk) en ruim een jaar inlezen en pas sindskort eens wat over laten vallen daar niet iedereen positief. Zou ik ook zo ondtuimig gaan kuren was ik nu een behaarde mannelijk wijf geweest met een links dragende clit

Hoe weet je dat hij niet rechts veeeel beter hangt? :D

Klopt daar heb je gelijk in maar ik ben er eenmaal aan begonnen..
Maar stel dat ik 250 test en 200 deca zou nemen wat zouden jullie mij aanraden om gyno tegen te houden.
Dat is echt wat ik liever weten wou..

Dat je al een kuur hebt gedaan is natuurlijk geen excuus om nu eerst nog paar jaar te wachten voor een volgende kuur. Het is niet dat wanneer je een kuur hebt gedaan je niet meer zonder kuur kunt trainen.

Dat je al een kuur hebt gedaan is natuurlijk geen excuus om nu eerst nog paar jaar te wachten voor een volgende kuur. Het is niet dat wanneer je een kuur hebt gedaan je niet meer zonder kuur kunt trainen.

Oo k*t.. Als ik dat had geweten :eek: Ik maar stoppen met trainen iedere x totdat ik weer kon gaan kuren. Ben zelfs forever ON gegaan omdat ik het trainen mistte :o

:trollface:
Sorry dit topic vraagt er gewoon om :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven