MuscleMeat

deca/test/winny.??

Anoniem1983

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
11
Hallo allemaal.

Op het moment ben ik aan het cutten en als ik na de vakantie rond de 14 procent zit met mijn vetpercentage dan wil ik gaan kuren.

Zoals al eerder gezegt word dit mijn eerste echte kuur.

Mijn vorige kuur bestond uit winstrol-inject only maar wil het nu iets beter aan gaan pakken.

Nu had ik het volgende in gedachte:
Week 1 tot en met 8 250 mg test. enanthaat
week 1 tot en met 8 200 mg deca durabolin
week 7 tot en met 10 winstrol-inject 50mg e.o.d

mijn nakuur wil ik dan beginnen in week 11 tot en met week 13 bestaand uit:
50mg clomid per dag en e.v.t 20mg nolvadex per dag.

Verder zou ik de tijdens de kuur elke dag proviron willen slikken beginnende op 25 mg per dag en e.v.t later 50mg per dag zodat er sprake is van meer vrije test. en er minder omgezet word naar oestrogeen.

Dit was hem zon beetje en ben graag benieuwd naar jullie reacties/kritiek

Groeten M.

Goed plan! Je zou eventueel de eerste week een frontloadje kunnen nemen. Aan de andere kant kun je zonder frontload je lichaam iets rustiger laten wennen aan de nieuwe situatie. Ik denk dat je prima gains zult maken.

• Topic Starter Topic Starter
Ok een frontload zou ook een goeie optie kunnen zijn.

Even niet aangedacht maar bedankt voor de tip/herrinering;)

als je vails hebt van 10 ml heb je toch van beide 2 ml over ( min hetgene wat je zelf verspilt natuurlijk). Lijkt me verder een goede kuur! Wil zelf ook winny en test gaan kuren volgende keer.. succes

younggod zei:
als je vails hebt van 10 ml heb je toch van beide 2 ml over ( min hetgene wat je zelf verspilt natuurlijk). Lijkt me verder een goede kuur! Wil zelf ook winny en test gaan kuren volgende keer.. succes
`
thnx

fitnessboy zei:
Op het moment ben ik aan het cutten en als ik na de vakantie rond de 14 procent zit met mijn vetpercentage dan wil ik gaan kuren.

Dus jij bent dat niet in je avatar? :D

Kuur ziet er goed uit hoor!

Lukt het al een beetje met cutten? Enig idee op hoeveel % je vetpercentage je nu zit?

Big'r zei:
Dus jij bent dat niet in je avatar? :D

Kuur ziet er goed uit hoor!

Lukt het al een beetje met cutten? Enig idee op hoeveel % je vetpercentage je nu zit?

Jawel hoor dat ben ik wel op die avatar alleen op mijn buik heb ik niets geen vet:D no j/k;)

nou het lukt langzaam maar zker wel maar syuperhard gaat het niet maargoed dat is ook weer niet goed he.

Zit nu op ongeveer 18 procent nog.
ja ja nie schrikken hehe
Maar heb nog een maand of drie de tijd dus dat moet wel lukken.

Groeten M.

Ziet er goed uit! Begin eind mei met dezelfde kuur alleen dan zonder de winny en een frontload in de eerste week. Zit er zelf alleen nog aan te denken om de nakuur naar 4 weken te trekken. Hoe kijken jullie hier trouwens tegenaan? Dus een nakuur van 3 of 4 weken.

Succes :thumbs:

Terug
Naar boven