XXL Nutrition

deca+tribulus???

gathino

Cool Novice
Waardering
0
Bro's,

Heb een paar keer gelezen dat tijdens een deca kuur een goeie tribulus erg GOED helpt om je test level hoog te houden zodat je je coïtusdrive behoud..

vroeg me af of mensen hier goeie/slechte ervaringen mee hebben..

ltrzzzz

gathino zei:
Bro's,

Heb een paar keer gelezen dat tijdens een deca kuur een goeie tribulus erg GOED helpt om je test level hoog te houden zodat je je coïtusdrive behoud..

vroeg me af of mensen hier goeie/slechte ervaringen mee hebben..

ltrzzzz

Tribulus heeft geen effect op spiermassa en of je test. stijgt???
Zal wel de moeite niet zijn.

Heb er wel al van gehoord tijdens nakuur omdat je er toch potenter van wordt. Ga het eens proberen op einde kuur samen met clomid en swole (creatine).
greets

• Topic Starter Topic Starter
heb begrepen dat door deca je coïtusdrive omlaag gaat en door tribulus gaat het omhoog..daarom!!!!

:p

NEE.. coïtusdrive gaat omlaag omdat je testo daalt en daardoor andere hormonen en stoffen. Tribulus zou je coïtusdrive indirect moeten verbeteren door verhoging van die stoffen en hormonen. indirect! en deca direct

Deca drukt je coïtusdrive toch? :)

als je het aan mij vraagt word de tribulus pas na de kuur gebruikt om je test.produktie weer op gang te krijgen

fitnesboy zei:
als je het aan mij vraagt word de tribulus pas na de kuur gebruikt om je test.produktie weer op gang te krijgen

Je wordt er gewoon wat potenter door na je kuur maar je test.produktie op gang krijgen zal daarmee niet lukken.
Maar het heeft wel een positief effect. Ik pak tribulus nadat ik gedaan heb met nakuur.
greetz

Terug
Naar boven