Fitness Seller

deca van organon

theDOGFATHER

Cool Novice
Waardering
0
mijn vraag is: waarom zijn die vaak per 50 of 25 mg/ml gedoseerd?
is toch veeeeel te weinig gedoseerd,of zitten hier mischien andere verhoudingen in,wat ik eens heb horen vertellen,,maar eigelijk niet geloof

who knows??

owja voor dat ik gelijk aangevallen wordt: nee dat gebruik ik zelf niet,maar is een vraag van iemand anders

deze wordt meestal gebruikt door de dames, omdat ze zo laag gedoseerd zijn.

Organon produceerd uitsluitend voor medische doeleinde, niet voor ons! :D

je moet maar eens tegen je huisdokter zeggen dat je 400 mg /deca per week neemt in een kuur.....:D

Ik heb ook al een paar keer deca van organon gehad die was gewoon 100 mg/ml hoor.

Ik heb ook al een paar keer deca van organon gehad die was gewoon 100 mg/ml hoor.

Heb hier ook zo'n flesje...ook Organon...is gewoon 100mg/ml;)
Maar idd (mijn oma had een beenbreuk, en deca=tegen osteoperose) heb je der ook van 25mg/ml...
Maar das echt voor botbreuken bij oudere mensen en mensen met botontkalking (osteoperose)...

Heb hier ook zo'n flesje...ook Organon...is gewoon 100mg/ml;)
Maar idd (mijn oma had een beenbreuk, en deca=tegen osteoperose) heb je der ook van 25mg/ml...
Maar das echt voor botbreuken bij oudere mensen en mensen met botontkalking (osteoperose)...

Dus jij jat de gear van je oma??
Hardcore kerel! :thumb:

ow,,,en hoe zit dat dan met de sustanon van organon,,die wel gewoon op 250mg/ml is gedoseerd?

Is ook gewoon voor medische doeleinde, alleen zijn de esters zo gemaakt, dat ze max 1 x in de 3 weken een injectie hoeven te zetten.
De propionate komt uiteraard het eerste vrij, daarna de iso-caproate, daarna de phenyl-propionate en als laatste de decanoate.

Dus de esters vullen elkaar aan, wanneer de een is uitgewerkt, komt de ander erbij.. De test-level is in het begin uiteraard hoger in je bloed, maar de werkzaamheid spreid op deze manier.

Terug
Naar boven