Fitness Seller

Deca voor maanden lang ?

Moorkes

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m77
Massa
76kg
Vetpercentage
8%
Beste BB's,

Ik hoor hier van verschillende mensen dat je deca voor een langere periode mag zetten als bv test..
Sommige zetten het zelfs voor een periode van 6 maanden, andere zetten dan tussen 2 kuren door gewoon deca only..

Ik zou graag hier het fijne van weten ?..
Mij lijkt het niet gezond..

Hehehe zelf ook gedaan paar maandjes,libido nooit meer de oude geworden..... Niet doen

dit heb je vast van 1 of andere flapdrol gehoord. Durf ervoor wedden da die gozer geen vriendin heeft en er ook nooit 1 zal hebben. Je kan dan vaarwel zeggen tegen je kleine kameraad.

Geloof mij vrij, als je ooit nog coïtus will hebben in je leven, niet doen...

en dan nog wel tussen 2 kuren... te gek voor woorden

Doet bij mij ook ene in de gym en hij zegt nergens last van te hebben.. ik zou t echter toch liever niemand aanraden

ik hoor dit wel vaker,
maatje van me heeft laatst een tren only kuurtje gedaan van 28 wk op 800mg tren e per week.
nergens last van gehad, en neemt ook nooit een pct.(ook na zijn kuur niet)
ikzelf wel vaker deca met primo genomen, zonder test, geen libido probs, maaaaaar misschien omdat er een dht bij zit...
andere maat van me zit nu op deca only met dia, moet nog 3 weken, zal hem in de gaten houden hoe zijn herstel verloopt. (deze neemt ook geen pct. persoonlijk ook geen voorstander van, nooit genomen, nooit nodig gehad)

Heb zelf ook iets van 4-5 maanden 200mg deca per week gepakt.
Wel altijd minimaal 100mg test e erbij gepakt als ik geen kuur deed

Heb tussen de kuren door perfect bloedwaarden daarmee gehad dus zo ongezond zal het niet zijn.

ach ja! je zal wel minder zin hebben.. heb het ook gedaan toen pakte ik er 50 mg proviron bij per dag! Ging best! Maar niet een favoriet daarna altijd vervangen door Boldenone

Hehehe wat een bullshit nono deca only wanabee reakties weer... Lorre koppiekrauw.

Terug
Naar boven