AndroidHealthClinic

deca vraagje

billenkoek

Novice
Waardering
0
hoi ,ik heb nog nooit gekuurd, en ik heb een paar dagen terug overwogen om een testo/deca kuur te doen.
heb paar dagen geleden mijn eerste spuit deca gehad (super deca van generic)
maar nu begin ik last te krijgen van steken in mijn hart.

bestaat er een product om deca sneller te laten uitwerken ?
en hoe lang duurt het voordat 1ml deca is uitgewerkt vanaf de dag dat je het spuit ?
(ik dacht 3 weken)

mvg

3 weken ongeveer.

Placebo effect, als je er al iets zal van merken dan zal het extra vocht zijn meer niet. Het is nog veel te vroeg.

Steken in je hart is mogelijk, je moet het of in je bil of been zetten . Niet in je hart.

• Topic Starter Topic Starter
is er nu geen fansoenlijk antwoord op mijn vraag.

'Is er een manier op deca sneller laten uit te werken' ?
maakt niet uit om welke reden :)

gr

is er nu geen fansoenlijk antwoord op mijn vraag.

'Is er een manier op deca sneller laten uit te werken' ?
maakt niet uit om welke reden :)

gr

Jawel, zoals je al zei +/- 3 weken.

Maar ook de wss oorzaak is al genoemd. "Placebo effect" is het door gedachten ontstane klachten of juist voordelen.
Als je veel gelezen / gehoord hebt over evt rare, nare gevolgen en je gaat je focussen op een plek, of je daar wel zeker niets voelt, zul je daar uiteindelijk juist wel iets gaan voelen.

1ml deca is zodoende laag gedoseerd dat je daar eigenlijk niets van zou moeten mogen krijgen of je moet een gruwlijke aangeboren afwijking aan je hart hebben.

Deca kan idd belastender zijn voor je hart dan test. Maar lees goed ! belastender is iets anders als schadelijk,... een zwaardere belasting kan lijden tot het eerder aan het licht komende kwalen of al aanwezige afwijkingen, maar zal niet direct voor schade oid zorgen.

Ben je echt niet zeker van je zaak, ga dan even langs een arts. Vertel hem wat je gepakt hebt en waar je last van hebt en laat een ecg maken.
Je hart heb je er ten slotte maar 1 van , die wss nog ff mee moet.
Ik ben geen arts ,... dus weerhoudt jezelf niet van echte medici door mijn mening als je echt twijfeld.

3 weekjes gedult, zijn het niet gewoon steken in je borst spier heb ik ook wel is.

3 weekjes gedult, zijn het niet gewoon steken in je borst spier heb ik ook wel is.

wss idd, aan je middenrif zitten zoveel kleine spiertjes die je allemaal verrekt kunt hebben en last van hebben.

Vaak gebeurd het ook dat mensen in een keer van slapjes trainen naar kuren en keihard trainen gaan. Ook dat kan zeker leiden tot spierblessures e.d. (ook in de borststreek )

volgens mij maak je je druk om niks
denk niet dat je van deca steken in je hart krijgt

en hoe meer je eraan denkt.hoe erger het word.

Steken in je hart is mogelijk, je moet het of in je bil of been zetten . Niet in je hart.

:roflol:

Je zal het je waarschijnlijk wel inbeelden. Geen nood om te panikeren. Tzal wel een spier zijn of je long oid of misschien zelfs je maag als je je hart niet weet zitten.

Weer een kneus ..

Ze'n 1ste spuit deca xD

Terug
Naar boven