Fitness Seller

Deca winstrol wanneer ?

Just me

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Wanneer kan je het best winstrol zetten? Ik neem ze om de dag....en train 's avonds. Moet je ze dan de avond ervoor zetten of 's ochtends of direct voor het trainen?

Als je 400mg deca per week wil nemen. Is het dan beter om 2 x in de week te nemen dus per x 200mg of alles in 1 x per week, dus 400mg?

Just me zei:
Wanneer kan je het best winstrol zetten? Ik neem ze om de dag....en train 's avonds. Moet je ze dan de avond ervoor zetten of 's ochtends of direct voor het trainen?

Als je 400mg deca per week wil nemen. Is het dan beter om 2 x in de week te nemen dus per x 200mg of alles in 1 x per week, dus 400mg?

Winstrol gewoon om de dag of drie maal per week. Tijdstip maakt niets uit. Deca raad ik je aan je aan te verdelen over twee injecties voor een meer geleidelijk depot effect

• Topic Starter Topic Starter
Koolhoven zei:
Winstrol gewoon om de dag of drie maal per week. Tijdstip maakt niets uit. Deca raad ik je aan je aan te verdelen over twee injecties voor een meer geleidelijk depot effect

Bedankt voor het antwoord. Wat vindt jij van deze combi: 400mg deca per week en om de dag een ampul winstrol. Dit is mijn tweede kuur. Weeg nu 92kg, ben 1.79 en heb een vetpercentage van 12 ongeveer. Ben goed in vorm en train 4 x per week en 2 x per week hardlopen. Ben nu nog bezig met een massa dieet en wil in april beginnen met deze kuur. Wat kan jij me nog voor tips geven? Het is de bedoeling dat ik dan droger moet worden.

Droger worden is merendeels afhankelijk van je dieet (en cardio). Om massa te behouden en er ripped uit de zien zijn er wat mogelijkheden met AS. Deca en winstrol is niet de meest geschikte stack aangezien je met Deca redelijk wat vocht vast zult houden. Kijk hier voor wat voorbeelden van cutting cycles:

http://www.bodybuilding.com/fun/catsample.htm

Trouwens, hier op dbb.com in deze sectie kan je ook nog wat voorbeelden vinden. Zoek maar op "cutting" en "droge massa".

axestream zei:
Droger worden is merendeels afhankelijk van je dieet (en cardio). Om massa te behouden en er ripped uit de zien zijn er wat mogelijkheden met AS. Deca en winstrol is niet de meest geschikte stack aangezien je met Deca redelijk wat vocht vast zult houden. Kijk hier voor wat voorbeelden van cutting cycles:

http://www.bodybuilding.com/fun/catsample.htm

Trouwens, hier op dbb.com in deze sectie kan je ook nog wat voorbeelden vinden. Zoek maar op "cutting" en "droge massa".

He vocht dat je van deca zult vasthouden is niet noemenswaardig en past best in een cuttingcycle, je kan eventueel wel overwegen Boldenone ipv de deca te nemen maar dit is niet een noodzaak

Maar met de deca winstrol combi en een dieet moet ik toch wel leuke resultaten kunnen halen?

Vocht van deca niet noemenswaardig? als je ergens bloated van wordt....

Deca....alleen het woord al en ik zie een hoop plofkoppen van collega's en vrienden, imclusief die van mijzelf. Deca houdt wel degelijk vocht vast.
Winstrol zou ik laten staan voor een cutting-kuurtje.
Zet naast je Deca een bescheiden hoeveelheid test (ik blijf er bij dat Deca maar 40% van z'n effectiviteit heeft zónder test!), pakweg 200mg in de week en je hebt de typische beginners-kuur te pakken van velen die je voor zijn gegaan.
Minder vocht vasthouden doe je met Boldenon maar dat vind ik persoonlijk niet zó geschikt voor een eerste keer.

Deca gebruik ik dus noooit meer..vocht is vreselijk, een dikke kop is vele malen erger.
Deca heeft naar mijn idee zijn beste tijd gehad, sommige mensen gaan er als een speer op waaronder ik, maar de vocht is kloteeeeeeeee.

Levrone@

Hoe lang hou overtolligvocht vast na je kuur? Is dat dan zo weer weg...of duurt dat ook weken!?

Dat duurt wel wat weken ja.
Om je een voorbeeld te geven; van bijv. test krijg ik ook een opgezwollen kop die een maand of 4 aamhoudt voor het hélemaal weg is.

Terug
Naar boven