XXL Nutrition

Deca yellowtop uit de wasmachine

BBwannabe

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Mijn ma heeft mijn badjas gewassen, en daar zat toevallig een deca yellowtop in, waar ik al 50 ml uit gehaald had. Ik weet niet of er nu water ofzo inzit, kan ik het nog gebruiken? Kan het instabiel geraakt zijn door de warmte van het water in de wasmachine?
Omg, je had haar kop moeten zien.
- Kom eens naar beneden!@
* ja ik kom, wat is er
- IK MAAK JE DOOD!
* wat?
- Haalt deca tevoorschijn
* (**** jongen, verzin nu snel eens iets.) :help:
- (kwaadaardige blik) Is dat om te spuiten!!! IK MAAK JE DOOD!
* Nee ma, dat is T3 :twitch:, Dat gebruik ik tegen het haarverlies. Ik heb schildklier problemen, daarom moet ik T3 op mijn hoofdhuid smeren. Daarom liet ik dus die bloedonderzoek laatst doen. (blabla wetenschappelijk gelul verder. :o)
- (geeft het flesje aan mij, en loopt weg)
* Ik -> :D :evil2: :lifter: :flipoff: :fu:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Oh shit, het etiketje. Snel ff zoeken of die ergens tussen de kleren zit of in de wasmachine!

Ai ai bro, das foute shit. Mijn ouders zijn gelukkig op de hoogte dat ik wil spuiten, ze vinden me oud en wijs genoeg om zelf die keuzes te maken.

Ik weet niet of je t nog kunt gebruiken, volgens mij is de kans dat er water in de vials komt wel klein. Ik las hier laatst wel dat iemand zn vials in water kookt zodat het volgens hem dan minder pijnlijk is om te spuiten, in dat geval kan die warmte van de wasautomaat ook geen kwaad lijkt me.

Ik zou het er niet op wagen gooi gewoon weg voor die paar euro. Dat is beter dan een abces(of hoe je dat ook schrijft).

BBwannabe zei:
Mijn ma heeft mijn badjas gewassen, en daar zat toevallig een deca yellowtop in, waar ik al 50 ml uit gehaald had. Ik weet niet of er nu water ofzo inzit, kan ik het nog gebruiken? Kan het instabiel geraakt zijn door de warmte van het water in de wasmachine?
Omg, je had haar kop moeten zien.
- Kom eens naar beneden!@
* ja ik kom, wat is er
- IK MAAK JE DOOD!
* wat?
- Haalt deca tevoorschijn
* (**** jongen, verzin nu snel eens iets.) :help:
- (kwaadaardige blik) Is dat om te spuiten!!! IK MAAK JE DOOD!
* Nee ma, dat is T3 :twitch:, Dat gebruik ik tegen het haarverlies. Ik heb schildklier problemen, daarom moet ik T3 op mijn hoofdhuid smeren. Daarom liet ik dus die bloedonderzoek laatst doen. (blabla wetenschappelijk gelul verder. :o)
- (geeft het flesje aan mij, en loopt weg)
* Ik -> :D :evil2: :lifter: :flipoff: :fu:

Haha, grappig dialoog man.

Ik denk niet dat de injectievloeistof zelf verontreinigd is nu, maar het rubbertje van de vial zal niet meer schoon zijn. Voor die paar euros zou ik het er niet op wagen en het gewoon weggooien bro..

D.W.

Inderdaad, gooi die vial maar weg. Voor die paar euro zou ik het risico niet nemen. Wel een cool verhaal trouwens. Ik woon op mezelf dan heb je dat soort ongemakken niet. En als mijn ouder erachter zouden komen dat ik nogal liberaal denk over a.s. dan leg ik ze het e.e.a. uit over de mogelijke risico’s etc. Mijn ouders zijn wat dat betreft redelijk nuchter ingesteld dus ik denk niet dat ze er erg moeilijk over doen.

Zoals hierboven al staat: Weggooien. De vloeistof is 100% gegarandeerd verontreinigd met zeepsop.

BTW: het verwarmen in water is alleen handig als je direct erna injecteert, en dus niet ergens lang na een wasmachine-beurt :D

• Topic Starter Topic Starter
haha ok ok, i get the point.
Weg ermee :) (en voortaan m'n zakken legen hehe)

Heheh wel leuk gebrach die verhaaltje hehe.

Terug
Naar boven