MuscleMeat

Deca

Status
Niet open voor verdere reacties.

danger babe

Novice
Waardering
0
He ff een vraagje,

maat van me is net begonnen met een kuur, maar moet binnenkort voor een urine test, hoe lang blijft het aantoon baar dat je hebt gekuurd.
Hij is trouwens nog maar net begonnen.

deca is volgensmij 1 jaar tot 2jaar terugtevinden

met deca heeft hij wel een probleem, is lange ester dus ik denk zeker 2maand

urine-test specifiek voor doping/drugs? of gewoon een gezondheidscontrole om te werken ofzo?

weet zeker dat deca min een jaar te traceren is maar dan moeten ze wel echt op doping gaan controleren

ok als jij dat met zekerheid weet dan ga ik niet verder in discussie :D

haha nee hoor zou het nog even checkuh als ik jou was

o wacht k kijk even in het groten stroide boek :D en daar staat ook 1 tot 2 jaar

idd na wat zoekwerk moet je dit ZEKER terugvinden op het net

o wacht k kijk even in het groten steroide boek :D en daar staat ook 1 tot 2 jaar

• Topic Starter Topic Starter
het is een test voor het leger, dus zal wel niet meer op doping gericht zijn.

in het (belgisch) leger heb je zelfs een speciale dienst waar je als soldaat terecht kan met je verslavingen (ook illegale dingetjes).

en anders moet hij maar beweren dat het uit een voedingssuplement moet komen ;)

6 maanden? :rolleyes:

Kom op deca is zeker nog tot 18 maanden na je laatste inject te detecteren met een dopingstest. Dat komt doordat de dopingtest niet alleen kijkt naar de werkende stof maar ook naar afbraakproducten ervan. En die blijven een heel tijdje in je lichaam rondzwerven.

Gewoon dom om met deca te kuren als je binnen 1,5 jaar naar een dopingstest moet. Had je maar wat meer research moeten doen :cool:

deca is inderdaad 12 tot 18 maanden na de laatste injectie opspoorbaar, maar als ze er niet echt naar op zoek gaan moet hij zich geen zorgen maken

[Link niet meer beschikbaar]

decaaaaas

ik heb me redelijk verdiept in het gebruik van deka's, en zover ik het weet blijven deka's 3 jaar aantoonbaar!!!! maakt voor de rest niks uit want het resultaat mag er dan ook zijn!!

3 jaar? wat voor deca is dat. ben toch echt van mening dat het maar 1.5 tot 2 jaar is vind 3jaar wel erg lang

pampam zei:
3 jaar? wat voor deca is dat. ben toch echt van mening dat het maar 1.5 tot 2 jaar is vind 3jaar wel erg lang
eigenlijk zit er niet een groot verschil tussen 3 en 1.5 jaar...Neem ff volgende grafiek...neem T halfwaardetijd van deca zeg 10 dagen... moet je voorstellen als je 55xT (=ongeveer 1.5 jaar) op de horizontale as zit...dan verschilt die verticaal gezien nauwelijks van 110xT (=ongeveer 3 jaar)...dus deca die in je bloed zit zal tussen 1.5 tot 3 jaar nauwelijk verschillen...Dit gaat touwens wel naar 0 toe...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
is grafiekie van radioactieveshit...ff als vb gebruikt zelfde princiepe...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven