Fitness Seller

defqon 2011

ziet er verdomd nep uit + domein naam klopt niet met die van q-dance
en op q-dance staat t nog steeds uitverkocht

dus vind ik een beetje verdacht :)

• Topic Starter Topic Starter
Komt van IBO zijn twitter. Vrienden hebben gewoon kaartjes gekocht, izz gonna be fine.

---------- Post added do 9 jun 2011 at 18:00 ----------

Als je nog info wilt waar ze vandaan komen, zie Ibo zijn twitter. Hebben dus zwarthandelaren kaartjes afgepakt en weer in de verkoop gezet.

Via q-dance.nl kom je ook gewoon op dezelfde link trouwens.

Laatst bewerkt:
Als het goed is heb ik twee kaarten :)

Heb er zin in. Hoop alleen dat het weer wat mee zit..

Ik ben blij gemaakt met een dode mus, want heb mooi geen kaarten. Beloven, beloven en dan niet nakomen.

Ergens ook niet erg, kan ik mijzelf meer richten op de contest, want heb de laatste weken iets wat veel gefeest...

Ich bin dabei!

bijna!!

Jaja nog 1 nachtje slapen en dan gaan we weer :banana:

80% kans op regen, fuuuu.....

Naja, dan maar droog bij Grey staan! :heart:

Bass-D
Claudio Lancinhouse
Darkraver
Dune
Luna
Marc Acardipane
Neophyte
Ominous
Partyraiser
Pavo
Sequence
Vince
Yves Deruyter
MC: Da Syndrome

80% kans op regen, fuuuu.....

Dan heb jij nog een gunstige, de meeste zijn al 90%..:eek:

Achja afgelopen jaren was het rond deze tijd ook altijd slecht weer en dan gebeurde er weer een wonder op defqon zelf.. :fluit: 'The sun is shining...'

Op buienradar.nl valt het allemaal nog wel mee hoor ;)

0-0,7mm over de hele dag das niks

Die 80% bestaat ook uit bewolking he daar hoeft niet persee iets uit te vallen :D

---------- Post added vr 24 jun 2011 at 14:26 ----------

Houden we niet ergens even een DBB meeting op Defqon ff spa blauw doen met ze alle haha :D

Ik ben @ 15.30-16.30 A Grey met Dune! :D

• Topic Starter Topic Starter
Sta veel in de blue denk ik. Korte broek heb ik aan met wssn een zwart t-shirt en ben een lange ecto! :D Als je me ziet krijg je een biertje.

Je mag niks te koop aanbieden? Dit is geen markt??? Helemaal niet van dit soort twijfelachtige shit

Sta veel in de blue denk ik. Korte broek heb ik aan met wssn een zwart t-shirt en ben een lange ecto! :D Als je me ziet krijg je een biertje.

Korte broek/zwart shirt ga me best doen voor dat biertje haha :cool:

Maargoed het is bijna zover!! Zo lekker slapen (proberen) en morgen helemaal los :D

Zo, leuk dagje gehad, ondanks het weer. Paar mooie setjes gehoord, terrein was erg goed ingedeeld, main stage zag er weer top uit en het geluid was overal dik in orde.

Maar denk wel dat dit de laatste Defqon voor mij was. Buiten dik 65,- voor je kaartje, 10,- voor parkeren ben je ook nog eens 50,- a 60,- kwijt voor eten en drinken. Alles was weer iets duurder geworden. 2,5 muntje voor een broodje kip/hamburger of pannekoek. 6,25 dus. 5,- voor 0,5l water is ook niet normaal.

Voor dat geld moet je je dag wel een dikke 10 kunnen geven. En dat was het echter niet. Misschien zou dat wel het geval zijn met beter weer, who knows.

Eerst kijken hoe ik mij voel als ik eind Augustus hetzelfde bedrag kwijt ben voor een dagje Mysteryland.

En anders lekker terug naar de Mindcontrollers etc. Voor 50,- ben je dan helemaal klaar voor een avondje.

Zo, leuk dagje gehad, ondanks het weer. Paar mooie setjes gehoord, terrein was erg goed ingedeeld, main stage zag er weer top uit en het geluid was overal dik in orde.

Maar denk wel dat dit de laatste Defqon voor mij was. Buiten dik 65,- voor je kaartje, 10,- voor parkeren ben je ook nog eens 50,- a 60,- kwijt voor eten en drinken. Alles was weer iets duurder geworden. 2,5 muntje voor een broodje kip/hamburger of pannekoek. 6,25 dus. 5,- voor 0,5l water is ook niet normaal.

Voor dat geld moet je je dag wel een dikke 10 kunnen geven. En dat was het echter niet. Misschien zou dat wel het geval zijn met beter weer, who knows.

Eerst kijken hoe ik mij voel als ik eind Augustus hetzelfde bedrag kwijt ben voor een dagje Mysteryland.

En anders lekker terug naar de Mindcontrollers etc. Voor 50,- ben je dan helemaal klaar voor een avondje.

Haha ik betaalde op Awake gister omgerekend 7.50 voor een falafel kip die ik maar net weggeknaagd kreeg, en dan was ik nog nuchter ook :rolleyes: Echt te bizar.

Terug
Naar boven