Rob P
Huge Freak
- Waardering
- 1.263
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 18%
[Link niet meer beschikbaar]
snel zijn!!
snel zijn!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Anders ken je altijd ff mij pben.
Ophalen in adam 80pstuk 2 stuks.
'The sun is shining...'

Sta veel in de blue denk ik. Korte broek heb ik aan met wssn een zwart t-shirt en ben een lange ecto!Als je me ziet krijg je een biertje.

Zo, leuk dagje gehad, ondanks het weer. Paar mooie setjes gehoord, terrein was erg goed ingedeeld, main stage zag er weer top uit en het geluid was overal dik in orde.
Maar denk wel dat dit de laatste Defqon voor mij was. Buiten dik 65,- voor je kaartje, 10,- voor parkeren ben je ook nog eens 50,- a 60,- kwijt voor eten en drinken. Alles was weer iets duurder geworden. 2,5 muntje voor een broodje kip/hamburger of pannekoek. 6,25 dus. 5,- voor 0,5l water is ook niet normaal.
Voor dat geld moet je je dag wel een dikke 10 kunnen geven. En dat was het echter niet. Misschien zou dat wel het geval zijn met beter weer, who knows.
Eerst kijken hoe ik mij voel als ik eind Augustus hetzelfde bedrag kwijt ben voor een dagje Mysteryland.
En anders lekker terug naar de Mindcontrollers etc. Voor 50,- ben je dan helemaal klaar voor een avondje.
Echt te bizar.