MuscleMeat

delicatesse House

Sculpture

Competitive Bodybuilder
Waardering
45
Vraag aan de 'kenners' ik zoek goede Electro/Techno/Hardhouse.
En goed is een vrij subjectief begrip, want wat de een goed vind, vind de...

Ik download weleens het 1 en ander van het Internet, maar dat kan dan meteen vaak weer de prullenbak in.
Die eclectic Beatzz ceedeetjes zijn op zijn retour, overige electro/clubhouse vervelen me snel omdat er erg vaak wordt teruggegrepen op vaak weer dezelfde samples.

Je moet als je luisterd van de ene verbazing in de andere vallen, aparte nog niet eerder gehoorde samples, beats. Het moet vol met 'gekkigheid' zitten.
Weet dat deze 'kunstwerkjes' bestaan want heb ze weleens beluisterd via 1 of andere stream. Was meen ik me te herinneren wel hardhouse maar steengoed iedergeval.

Ik heb de beginperiode van de House actief meegemaakt en inmiddels ben ik gewoon erg selectief geworden, vind meer niet goed dan wel.;)

Armand van Helden - Ghetto blaster

• Topic Starter Topic Starter
@Ano_60163

Bedankt is een beetje in die richting wat ik bedoel, maar dan met wat meer tempo.

Ik heb nog wat ceedeetjes met de titel The Inner Works, is al heel oud maar worden wel heel aparte samples, beats in gebruikt.

Armand van Helden - Ghetto blaster even koekeloeren of ik dat ergens kan downloaden dat album.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Momenteel wordt er op Techno.fm - piknic, http://partyflock.nl/stream/
of http://techno.fm/ / Piknic Electronik Channel
Lekker achterlijk gedraait, dit is een beetje wat ik bedoel.
Het gaat alle kanten op van chaotisch, naar kil en strak, het vertegenwoordigt een beetje alle sTen.
Verveelt geen moment, zit een goed tempo in met de meest rare samples, beats, en andere fratsen.
Vreselijk goed gewoon!

Als ik nu weet hoe dit genre heet dan weet ik in het vervolg waar ik op moet zoeken.
Karma voor degene die het weet nog beter waar ik het kan downloaden.

Laatst bewerkt:
Waarom verwachtte ik een youtube video van de TV Serie house; waarbij House iets vaags op zou eten?

Terug
Naar boven