AndroidHealthClinic

Delts inject

Ectozex

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
80kg
Bij mijn vorige kuren altijd in glutes gezet maar ondervond altijd last van de inject + heb een afkeer om op die plek te injecteren.
Quads zou ik ook niet doen maar in tegenstelling tot dat zou ik geen probleem hebben met in de schouder.
Heb al wat gezocht op forum maar vind niet echt gebruikerservaring met in de schouders te zetten daarmee de vraag.

Ik zou in de schouder willen injecteren gedurende 12 weken en telkens 2 x 2ml per week met een 23g 0,6 x 25mm naald, is dit goed mogelijk of teveel?
Zijn er tips om de injectie vlotter te laten verlopen dan zijn deze altijd welkom.

Alvast bedankt voor nuttige antwoorden!

Gaat er makkelijk in. Heb al eens 4ml in men delts geinject. Moet je wel niet de eerste keer doen of je gaat plat van de PIP :p

Persoonlijk vind ik delts de fijnste plek om te injecten, wel heb ik nu eens ALTIJD dat er een klein beetje olie terug uit loopt als ik in men schouder inject. Gebruik ook 0,6x25mm naalden btw. Als je vaker als 2x gaat injecten zou ik wel aanraden om je quads er ook bij te nemen. Ik inject absoluut niet graag in men quads (al te vaak een zenuw geraakt) maar heb door EOD injecten een beetje littekenweefsel in men recht delt. Merk dat de naald wat stroever erin glijd op die plek.

Verder is in de delt injecten super makkelijk. Leg de arm waarin je wilt injecten in je schoot zodat de zijkant van je delt naar voor wijst, pak dan ongeveer het midden tussen onderkant en bovenkant van je delt. Onderkant is daar waar je de overgang ziet/voelt naar je biceps

Delts zijn prima te doen. Ik Gebruik ze wel enkel als ik op korte esters zit of tijdens cruise.
Wel hou ik de grens op 2ml. Heb r nooit meer dan die hoeveelheid ingespoten.

Zet je neer aan een tafel en leg je arm waarvan je de delt wil injecten gebogen voor je.
Zo ontspant je delt goed.
Wat je ook kan proberen zijn je kuiten. Mijn broer heeft r een hekel aan, ik vind het een van de makkelijkste spots.
Best t proberen waard

Delts zijn prima te doen. Ik Gebruik ze wel enkel als ik op korte esters zit of tijdens cruise. Wel hou ik de grens op 2ml. Heb r nooit meer dan die hoeveelheid ingespoten. Zet je neer aan een tafel en leg je arm waarvan je de delt wil injecten gebogen voor je. Zo ontspant je delt goed. Wat je ook kan proberen zijn je kuiten. Mijn broer heeft r een hekel aan, ik vind het een van de makkelijkste spots. Best t proberen waard
Kuiten + quads hier tricep is ook wel te doen zou er wel geen test e inzetten

Glutes, quads, biceps, triceps, delts allemaal prima te doen.

Glutes met 0,8x40; max. 5 tot 6 ml per keer
Quads, biceps, triceps en delts met 0,6x25; max. 1 tot 3 ml per keer (afhankelijk van de spiermassa)
(!) probeer niet meer dan 1x per week in dezelfde plek te prikken

..kuiten nog nooit geprobeerd, lijkt me met PIP een hel om nog te lopen

Deltssss is top! Injecteren gaat fijner dan quads vind ik. PiP amper last van. Vorig jaar overgestapt van quads naar delts. 20 weken Low test high tren samen 4 ml e5d. Nooit problemen gehad. Schouders gingen zelfs boller staan door al die olie. Sindsdien blast en cruise allemaal in delts.

Ik gebruik die oranje naalden. Slagje dunner als de blauwe. Cruisen doe ik zelfs met insuline spuitje .

Glutes, quads, biceps, triceps, delts allemaal prima te doen.

Glutes met 0,8x40; max. 5 tot 6 ml per keer
Quads, biceps, triceps en delts met 0,6x25; max. 1 tot 3 ml per keer (afhankelijk van de spiermassa)
(!) probeer niet meer dan 1x per week in dezelfde plek te prikken

..kuiten nog nooit geprobeerd, lijkt me met PIP een hel om nog te lopen

Pip in kuiten heb k nooit last van maar ook daar ga ik ni hoger dan 2ml.
Hangt toch sterk van persoon tot persoon af want zoals k zei, mijn broer heeft wel veel
last van en we gebruiken zelfde merk AAS. En aan de hoeveelheid ligt t ook niet want ook
hij zet max 2ml in kuiten.
Terwijl ik meer hinder ondervind in mn quads en hij daar geen enkele hinder ondervind.

---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

Deltssss is top! Injecteren gaat fijner dan quads vind ik. PiP amper last van. Vorig jaar overgestapt van quads naar delts. 20 weken Low test high tren samen 4 ml e5d. Nooit problemen gehad. Schouders gingen zelfs boller staan door al die olie. Sindsdien blast en cruise allemaal in delts.

Ik gebruik die oranje naalden. Slagje dunner als de blauwe. Cruisen doe ik zelfs met insuline spuitje .

Yup merk ik ook dat delts wat 'ronder' ogen als je ze regelmatig injecteerd.
Ze kunnen nooit rond genoeg zijn dus who cares :-)

Pip in kuiten heb k nooit last van maar ook daar ga ik ni hoger dan 2ml.
Hangt toch sterk van persoon tot persoon af want zoals k zei, mijn broer heeft wel veel
last van en we gebruiken zelfde merk AAS. En aan de hoeveelheid ligt t ook niet want ook
hij zet max 2ml in kuiten.
Terwijl ik meer hinder ondervind in mn quads en hij daar geen enkele hinder ondervind.

---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

Yup merk ik ook dat delts wat 'ronder' ogen als je ze regelmatig injecteerd.
Ze kunnen nooit rond genoeg zijn dus who cares :-)

klopt, je moet wel voldoende massa hebben om er fatsoenlijk wat in te kunnen prikken

mbt de delts die nooit rond genoeg zijn ....ik kan ze soms beter niet trainen anders lijken me armen zo klein:p
Ook dat is persoonsafhankelijk. Bijv. een maatje van me heeft popeye onderarmen en traint ze nooit. Is gewoon genetisch bepaald waar je meer of minder makkelijk spiermassa pakt.

klopt, je moet wel voldoende massa hebben om er fatsoenlijk wat in te kunnen prikken

mbt de delts die nooit rond genoeg zijn ....ik kan ze soms beter niet trainen anders lijken me armen zo klein:p
Ook dat is persoonsafhankelijk. Bijv. een maatje van me heeft popeye onderarmen en traint ze nooit. Is gewoon genetisch bepaald waar je meer of minder makkelijk spiermassa pakt.

Dan moet je je armen bijdrukken ipv je delts te beperken. :-)
Nee serieus, delts horen bij mij ook tot mn sterkere punten en armen tot mn zwakkere.
En toch vind k dat minder erg dan had het omgekeerde waar geweest.
Liever betere delts en wat minder armen dan omgekeerd (hoewel de meesten
voorkeur geven aan betere armen als k zo rond mij hoor)

Terug
Naar boven