AndroidHealthClinic

Dennis James - Back To Basics

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
234
Lengte
1m94
Massa
118kg
Wie heeft/kent deze film, en wat vonden jullie ervan? Ik ben van plan hem te bestellen maar wil eerst weten of het wat is. Hij lijkt mij wel goed.

Lijkt me dat hij een beetje tegenvalt heb ik het idee.

heb hem gezien, vond het nou niet echt super boeiend allemaal...
da's al wel een tijdje geleden, maar er is niet veel blijven hangen.
zegt genoeg denk?

Serieus geen zak aan, vooral zijn "trainingspartner" is zeer irritant, is een kerel die alleen maar tegen hem loopt te schreeuwen.

Sinds wanneer koop jij films sjimmie :D
Ik zal wel ff rondvragen of toevallig iemand em heeft :)

Komt wel vaker voor dat trainingspartners in trainingsvideo's enorm irritant zijn.

Jay Cutlers partner in Improved en Beyond en 1 zo'n dork in lee priest video die met constant met 6 jassen over elkaar rond loopt.

die vorige van dennis the way i do it ofzoiets was wel lache...deze valt idaad beetje tegen...

Ik heb die preview gezien en die n*ger die zo loopt te schreeuwen is idd erg irritant.

Volgens mij is dat iets wat indruk moet maken of zo zo'n imo die staat te schreeuwen :mad:. In Blood and Cuts van Dorian Yates staat ook zo'n
figuur met 3 klassen lagere school de hele tijd kreten uit te slaan :fart: :haha:

Heb op de Fibo vorig jaar wat voorstukjes gezien van Back to Basics en op basis daarvan lijkt het me dus wel wat, maar kan me vergissen :dunno:

Dave Hawk zei:
Volgens mij is dat iets wat indruk moet maken of zo zo'n imo die staat te schreeuwen :mad:. In Blood and Cuts van Dorian Yates staat ook zo'n
figuur met 3 klassen lagere school de hele tijd kreten uit te slaan :fart: :haha:

Heb op de Fibo vorig jaar wat voorstukjes gezien van Back to Basics en op basis daarvan lijkt het me dus wel wat, maar kan me vergissen :dunno:

Ja maar bij Blood and Guts was het leuk.

Ik heb hem thuis liggen, hij is wel ok maar niet echt super idd!!! En die n*ger is idd erg Irri!!! :mad: :D

Vond er niks aan...

ik vond hem wat minder dan verwacht eigelijk :(

Ik heb alleen er een voorstukje van gezien, en vond em persoonlijk niet echt goed...Dan vind die films van Dorian Yates en Ronnie Coleman beter

Vond die n*ger wel geinig stukken beter als die zeer saaie reeks video's van Cutler als je er een groupie trance muziekje onder zet val je zo in slaap.

Come On Yatess!! One More!!

• Topic Starter Topic Starter
heb die dvd nu dus, en ook gekeken, dennis james - back to basics. tja..wat zal ik er van zeggen. erg informatief is hij zeker niet, helemaal niet eigenlijk. Je ziet em gewoon trainen, hij zegt niks. Wel leuk om te kijken als je gewoon wilt zien hoe die man nu traint, maar verwacht niet dat je er veel van leert :)

filmtopic

Terug
Naar boven