Fitness Seller

Dennis James posing in Duitsland

geweldige shape en massa, alleen benen lijken, vooral rond de knie, minder te worden. Bovenlichaam erg goed. Hij doet de masterolympia toch?

serieuze gut

Idd nog veel massa. Maar die gut verpest het voor de volle 100 prcent voor mij

DJ is echt iemand waarbij, als hij aanspant, je niet het gevoel hebt dat het uitmaakt t.o.v. wanneer hij dat niet doet. Hij is een kast maar mooi is anders.

Met zo'n gut hoor je niet op een podium thuis.

Moest die niet door gezondheidsreden stoppen?

nice biggie

Massa!! Maar niet meer zoals vanouds natuurlijk

Flinke gozer nog! hoe oud is hij inmiddels?

1969 geboren ;)

Die pens! Sorry hoor, maar dat slaat toch nergens meer op? Dat kun je toch geen atleet noemen?

flinke kerel , maar die buik..tjongejongejonge...:eek:
op het zijaanzicht is het niet alleen gut , maar hoe dik die buikspieren zijn...pfff
ik denk dat veel bodybuilders teveel hun buikspieren trainen , ikzelf bv. trainde offseason bijna nooit buik , enkel de laatste maand voor de wedstrijd.

flinke kerel , maar die buik..tjongejongejonge...:eek:
op het zijaanzicht is het niet alleen gut , maar hoe dik die buikspieren zijn...pfff
ik denk dat veel bodybuilders teveel hun buikspieren trainen , ikzelf bv. trainde offseason bijna nooit buik , enkel de laatste maand voor de wedstrijd.

Jij denkt dus dat het komt door teveel buikspieren trainen...:rolleyes: omg!!!
Als ik je foto's bekijk, je ziet er geweldig uit, je weet waar je mee bezig bent zou ik zeggen, dan weet je toch ook wel dat dit niets met de dikte van de buikspieren heeft te maken..

Staat er nog goed bij voor "gestopt" te zijn. Mensen die hier ook weer zeiken over gut :roflol:, over de rest valt niks te zeggen dan?

Huge, goede shape nog voor zijn leeftijd!

Gut valt me niet meer op dan bij een Ronny Rockel, nog steeds een beest die DJ!

Goed en groot,maar heeft veel moeite om zen gut onder controle te houden of in te houden tijdens posing.
Was vroeger wel een fan van hem,maar die oude package kan hij niet meer brengen denk ik.

Terug
Naar boven