Fitness Seller

densiteit spieren !

bencher

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
ik ben nu 3-4 weken bezig met een kuur deca/test/winny en ik heb gemerkt dat ik de eerste week veel hardere spieren had als nu , hoe zal ik het zeggen, bevoobeeld men borst is ook niet zo hard als ze normaal is , alles is een beetje minder hard als normaal, is dit normaal? of ben ik miss teveel aan het trainen dat ze geen rust krijgen, ik weet het niet , miss heeft iemand het ookal meegemaakt?

greetz

is gewoon vocht

de deca en test beginnen nu te werken, je begint last te krijgen van waterretentie? Lijkt mij heel erg logisch toch?

• Topic Starter Topic Starter
ja dacht ik ookal, maar ben proviron aan het nemen dus dacht miss dat ik dan minder vocht ging vasthouden :D maar toch ik heb graag harde spieren hèhèhèhè

men kuur is als volgt:

week 1-3: winstrol tabs 40mg/dag
week 1-8: 200mg deca
week 1-8: 400mg test E
week 8-11: winstrol depot 50mg EOD tot aan de nakuur

nakuur:

week 11: 50mg clomid + 40mg Nolva
week 12-13-14: 50mg clomid + 20 Nolva

ik heb vele tegenstrijdige meningen gehad over een kickoff met winny tabs, maar mensen ik zeg het je je word er beresterk van als je het als kickoff neemt, vriend van me doet dezelfde kuur alleen een begin met dboll , hij is qua gewicht een kilo voor op me maar kracht ben ik als een pijl uit een boog geschoten, bankdruk is met 10kg gestegen in de eerste 2 weken. deze zondag ben ik 4 weken bezig, heb nu een winst van 6.5kg en ik ben van 9.5% naar 10.5% gegaan mede ook door de hoge kcal inname, ik heb men eiwitinname nog een beetje verhoogd zodat ik zeker 250gr binnenkrijg op een dag.

De densiteit waar ik het over heb is nu niet drastisch , maar ik merk gewoon dat alles een beetje minder hard staat als in de eerste weken daarom dacht ik is dit wel normaal want alles moet als een steen staan tijdens de kuur :D , men zegt dat dit veel is om in 4 weken 6 kilo aan te komen, ik hoop dat ik een totale winst van 10kg haal de komende 6 weken want normaal begint het feest nu pas zeggen ze hier altijd.

greetz

ja ben de provi nu een dikke week aan het nemen op 25mg/dag, zal ik naar 50 per dag gaan of zit ik dan men komende gains in de weg? i
greetz

bencher zei:
ik heb vele tegenstrijdige meningen gehad over een kickoff met winny tabs, maar mensen ik zeg het je je word er beresterk van als je het als kickoff neemt, vriend van me doet dezelfde kuur alleen een begin met dboll , hij is qua gewicht een kilo voor op me maar kracht ben ik als een pijl uit een boog geschoten, bankdruk is met 10kg gestegen in de eerste 2 weken.

Maar wil je hiermee zeggen dat je door het gebruik van de winny, meer bent gaan pakken dan je maat? Want dat gaat natuurlijk nergens over, de enige manier om erachte te komen of winy beter werkt dan DBol is door zelf de de Dbol te gebruiken, want jou maat kan anders eten dan jij is misschien al wat zwakker en zo zijn er nog wel 100 dingen die anders kunnen zijn.

Dus om nou op grond hiervante zeggen dat winny beter is vind ik een beetje overdreven.

ik heb een vraagje als jullie femara nemen in plaats van proviron word je dan ook harder als normaal of dit is echt alleen met proviron dat je die extra hardheid krijgt?

Terug
Naar boven