AndroidHealthClinic

depresiviteit en kuren?

depressies wil ik het niet noemen of misschien toch wel. K vloen me niet erg goed in ieder geval. Nou ben ik een slecht voorbeedl misschien omdat er na mijn kuur ook veel emotionele stress op me af kwam maar de nakuur is me niet erg goed bevallen. Ik kon niet omgaan met stress zoals normaal het geval was. Het raakte me allemaal meer en zag het allemaal wat zwarter. Gelukkkig heeft dit niet zo lang geduurd misschien ook omdat mn nakuur wat medicijnen betreft goed was (voeding minder) en mn kuur redelijk licht. Ik denk dat dit voor iedereen verschillend is in mijn familie is depressiviteit niet ongeweoon dus denk dat ik er wel mee op moet passen in de toekomst.

Als je coïtus drive op een laag pitje staat na een langere kuur kan je behoorlijk depressief worden ja...Sommige mensen kunne er slecht tegen dat ze weer lichter worden, de kracht weer afneemt etc..Dus ja ik denk dat dit wel vaak voorkomt idd.

D.W.

1e week tijdens de nakuur enkel.

Op het einde van de kuur verlang ik dat alles een
beetje normaal wordt.
Ik heb er geen last van.

Het hangt er heel sterk vanaf hoe goed je het opvangt.

De meeste jongens die klagen over wekenlange depressiviteit hebben vaak ook nooit van nakuren gehoord.
Belangrijk dus!

Ik ben sowiezo wel eens een beetje depri, eerder omdat ik altijd op bezette wijffies val. maar als ik me depri voel tijdens mijn kuur dan denk ik gewoon, **** dit, na me kuur dan ben ik beachboy en zet ik een lekker muziekie op. Gewoon sterk mentaal zijn dan komt het goed :thumbs:

Het valt wel mee, na een week heb ik er geen last meer van.

Terug
Naar boven