AndroidHealthClinic

depressie overhouden van een kuur.

Mixer

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Ik las hier in België overlaatst dat een vrouw zelfmoord had gepleegd .
Ze zou depressief geweest zijn omdat ze een bepaalde afwijking had in haar hormoonhuishouding ofzo.
Ze konden ze blijkbaar ook niet genezen , want ze was al jaren depressief en had al verscheidene zelfmoordpogingen achter de rug.
Dit sprak mij wel aan .
Nu is mijn vraag .
Zijn er gevallen bekend van mensen die gekuurd hebben en na hun kuur deprie geworden zijn , en dit ook gebleven zijn en misschien ook zelfmoordneigingen hebben.
Zou kuren ook deze ziekte zoals deze van die vrouw in de hand kunnen werken ?

Ik begin me toch wat vragen te stellen.
Ik weet dat ik soms ook wel eens een deprieperiode's heb ( wel geen zelfmoordneigingen ) en begin toch wel dieper na te denken of het toch niet zou kunnen zijn dat dit een levenslange psychische aandoening tot gevolg zou kunnen hebben voor mij .

Trouwens hoe lang duurt bij de meeste hier die deprieperiode ?
En merken jullie dat jullie je toch snelller opjagen of zenuwachtiger worden na al dat kuren ?
Ik bedoel dan wel niet tijdens de kuur , maar dat dit gewoon een gevolg is van het kuren van de jaren ervoor .
Of is jullie geestelijke toestand nog steeds hetzelfde als van toen je nog naturel was ?

Dat gevoel kan zeer zeker op treden na een kuur. Dat in schril contrast met de highs die je tijdens de kuur kunt hebben.

Er zijn een aantal oorzaken voor een depressie na een kuur.

1. de depressiviteit was reeds latent aanwezig en ook voor de kuur af en toe zichtbaar. Dit is niet te voorkomen zonder medische begeleiding.

2. Na de kuur zullen prestaties per definitie minder zijn en dat kan leiden tot een motivatiedip na de kuur. Hier kun je geestelijk echter op instellen. Je wilt eigenlijk altijd dat gevoel van onoverwinnelijkheid en vooruitgang hebben zoals tijdens de kuur.

3. Je oestrogeennivo is op een veel te hoog nivo. Naast kortademigheid, vochtophoping en hogebloedruk (sneller hartritme) is bekend dat oestrogenen
in de man een gevoel van onbehagen kunnen veroorzaken.

Al met al iets om voorzichtig mee te zijn als je aanleg voor depressiviteit hebt.
Zelfmoord komt veel vaker voor dan men over het algemeen denkt.
Ik zou er toch maar eens met je arts over praten als ik jou was.

Succes

Mixer zei:
Ik las hier in België overlaatst dat een vrouw zelfmoord had gepleegd .
Ze zou depressief geweest zijn omdat ze een bepaalde afwijking had in haar hormoonhuishouding ofzo.
Ze konden ze blijkbaar ook niet genezen , want ze was al jaren depressief en had al verscheidene zelfmoordpogingen achter de rug.
Dit sprak mij wel aan .
Nu is mijn vraag .
Zijn er gevallen bekend van mensen die gekuurd hebben en na hun kuur deprie geworden zijn , en dit ook gebleven zijn en misschien ook zelfmoordneigingen hebben.
Zou kuren ook deze ziekte zoals deze van die vrouw in de hand kunnen werken ?

Ik begin me toch wat vragen te stellen.
Ik weet dat ik soms ook wel eens een deprieperiode's heb ( wel geen zelfmoordneigingen ) en begin toch wel dieper na te denken of het toch niet zou kunnen zijn dat dit een levenslange psychische aandoening tot gevolg zou kunnen hebben voor mij .

Trouwens hoe lang duurt bij de meeste hier die deprieperiode ?
En merken jullie dat jullie je toch snelller opjagen of zenuwachtiger worden na al dat kuren ?
Ik bedoel dan wel niet tijdens de kuur , maar dat dit gewoon een gevolg is van het kuren van de jaren ervoor .
Of is jullie geestelijke toestand nog steeds hetzelfde als van toen je nog naturel was ?

Laatst bewerkt:
Ik ben het eens met Elmo, er is een heel goede mogelijkheid dat je een "down" periode hebt na je kuur.
Dus je moet je hier eigenlijk mentaal beetje op voorbereiden. Maar het is tijdelijk, en als je alles blijft geven na de kuur (motivatie hoog houden) dan kom je daar goed door.

Idd bij aanvang van je kuur er al rekening mee houden creatine gebruiken en anders gaan trainen en je kan de klap opvangen

Hou er rekening mee. Dan heb je de helft al gewonnen.

En kijk eens naar natuurlijke test-boosters als Tribulus, een goed merk kan je vee narigheid schelen. Ik gebruik het na m'n nakuur en het zet aan tot eigen aanmaak en helpt zeker de donkere tijden door.

DBC01 zei:
Hou er rekening mee. Dan heb je de helft al gewonnen.

En kijk eens naar natuurlijke test-boosters als Tribulus, een goed merk kan je vee narigheid schelen. Ik gebruik het na m'n nakuur en het zet aan tot eigen aanmaak en helpt zeker de donkere tijden door.
Pro-Male:D Ik moet zeggen als je je eigen goed voorbereid en niet te hoog in de clomid gaat zitten valt het best wel mee oke je voelt je eigen geen super man meer maar als je niet toe geeft aan dat gevoel.Dan hou je het aardig vol (in mijn geval dan)

""Trouwens hoe lang duurt bij de meeste hier die deprieperiode ? ""

ik had er altijd een goede week of 4 a 5 last van, van het moment dat de as uit je bloed begint te raken to einde nakuur , maar het is niet echt ondragelijk ofzo
je train niet meer zo lekker als ervoor en kan gewoon nergens zin in krijgen
als je er bang voor bent mijd dan zeker de clomid zoals vermeld hierboven

verder moet je er niet te zwaar over denken vind ik, t valt allemaal reuze mee
uiteraard geld ook hier weer dat iedereen anders is en dit anders kan ervaren

groetjes

sterke man in de kuur sterke man na de kuur zijn !!! zorg dat je eigen test aanmaak snel weer hersteld dan heb je er het minste last van en hoe meer last je hebt hoe meer je jezelf op je kloten moet geven. Voorkom dat je van kuur naar kuur gaat leven en vergeet niet dat je kwaliteit spieren ook tijdens je rustperiodes opbbouwt

Ik heb een dipje van 2-3 weken gehad.. beetje lusteloos.. geen trek in eten, lage coïtus-drive. Toen potje Avena Sativa en Tribulus gehaald.. en ik moet zeggen dat het toch aardig helpt.

• Topic Starter Topic Starter
Ok
Thanx.

Sint- janskruid(1000 mg daags=1000mcg hypericine) heeft me ook goed geholpen tegen de dip nadien.

Hmm ik heb ooit een lichte dip gehad met mijn eerste kuur, 200 tot 300mg deca only per week. Geen nakuur, want dat zou niet nodig zijn. Volgens mij heeft die dip bijna 2 maanden geduurd. :( Nolva of clomid was beter geweest...
Verder heb ik nooit last gehad als ik een nakuur er bij deed. Na mijn laatste 15 weekse kuur met 750mg test/week + 50mg proviron/dag, heb ik ook 10 dagen nolva gebruikt, meer was volgens mij niet nodig, want het trainen ging nog steeds perfect. Alleen geen pomp meer.
maar volgens mij word je ook eerder deprie als je in de winter kuurt. De zomer is veelste mooi :p
Gewoon niet aan denken scheelt ook, want er zit een gedeelte tussen je oren.

Terug
Naar boven