AndroidHealthClinic

Depri door kuur ?

nasnas

Cool Novice
Waardering
0
Zijn er mensen die tijdens een kuur plots enorm depri worden.
Ik heb wel al ergens gelezen dat je dat kan worden als je zonder as ook al vatbaar bent voor depressieve buien.
Maar ik moet zeggen dat ik dit nog nooit heb gehad.

Nu heb ik plots nergens maar dan ook nergens meer zin in, alles kan me gestolen worden, niets interesseert me nog.
Dit is gewoon niet normaal meer.
Dus als er mensen zijn die dit ook hebben gehad, graag feedback.

Kuur sinds 16-1-2006.

Test enan, en nandrolon 250-200 om de 5 dagen.

ik ben nooit echt depressief na een kuurtje geworden, denk dat het heel persoonlijk is....soms ben ik zelfs enigszins opgelucht dat ik van die troep weer af ben....

Ja, komt voornamelijk door schommelende bloedwaarden. Het ene moment ben je vrolijk het andere moment ben je down.
Even de discipline erin houden, komt allemaal weer goed.

Ik hoop dat je nog wel aan het trainen bent :eek:

Hay kerel , gewoon genoeg vitamines en goed nakuren . En dan zal je normaal gesproken echt niet veel last hebben !

dat heeft waarschijnlijk niets met je spullen te maken, ik weet niet wat er op het moment in je leven gebeurt, maar door je aas ben je in iedergeval extra geprikkeld op alle fronten. je kunt dingen dan vaak opblazen, of trek dingen niet die je in normale omstandigheden gewoon neemt..heb ik ook wel eens last van gehad..ligt niet aan specifieke stoffen IMO gewoon DAT je aan het gebruiken bent!! maarja..niets wat je niet overleeft..

G21 zei:
dat heeft waarschijnlijk niets met je spullen te maken, ik weet niet wat er op het moment in je leven gebeurt, maar door je aas ben je in iedergeval extra geprikkeld op alle fronten. je kunt dingen dan vaak opblazen, of trek dingen niet die je in normale omstandigheden gewoon neemt..heb ik ook wel eens last van gehad..ligt niet aan specifieke stoffen IMO gewoon DAT je aan het gebruiken bent!! maarja..niets wat je niet overleeft..

Nou....

Maar goed, ik heb er ook wel eens last van na een aantal weken.

Ja heb ik dus ook last van, vaak wel met een kleine aanleiding, staan er ineens bijna tranen in mn ogen :sob: En normaal ben ik zo'n kouwe.:cool:

inVorm zei:
Ja heb ik dus ook last van, vaak wel met een kleine aanleiding, staan er ineens bijna tranen in mn ogen :sob: En normaal ben ik zo'n kouwe.:cool:

ahhh een gevoelige jongen , huil maar uit hoor knul :D j/k

niet tijdens, maar wel na een kuur. dat kwam door de clomid. 100 mg/d was toch iets teveel :rolleyes:

In een kuur voel ik me zálig, de euforie knalt er vanaf. Heerlijk. Toch is het zo dat genoeg mensen depressie in een kuur melden, die reageren er gewoon anders op. En als ik in een nakuur met Clomid werk kan ik een jankwijf worden, dus voor mij geen Clomid meer :D

Ik kuur na met Nolva en HCG en da's, mits langer aangehouden, voldoende voor me.

Terug
Naar boven