XXL Nutrition

Desktop reboot en doet niets meer

Antropoid

El Jefe de la tribu
Elite Member
Waardering
89
Lengte
1m80
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Mijn desktop begon ineens automatisch te booten en liep toen vast in het Packard Bell start menu. Hij doe helemaal niets meer paar keer aan en uit gezet met de knop. Geeft ie de hele tijd "no video input". Nieuwe grafische kaart maar nog steeds "no video input". Het vreemde is dat ik ook geen lichtjes op mijn keyboard zie.

Iemand enig idee wat dit kan zijn en wat er aan te doen is?

hij is kapot denk ik

had je m geoverklokked mss? :p

Wellicht is je voeding defect... (dat zou het minste kosten :P)

Maar zou die hele pc dan nogwel draaien?

Maar zou die hele pc dan nogwel draaien?

Het automatisch herstarten van de PC zou kunnen duiden op een kapotte voeding. Maar je hebt zeker gelijk dat het ook iets anders zou kunnen zijn. Dat is meestal lastig oordelen zonder dat je de PC zelf ziet. (ook altijd vervelend als je iemand moet helpen via de telefoon :P)

• Topic Starter Topic Starter
Nee overclocked heb ik hem niet ;)

Waarschijnlijk is het toch de grafische kaart. Alleen werkt de nieuwe nu niet omdat die veel sterker is en het wattage van de voeding maar 250 Watt is wat waarschijnlijk te weinig is.

Van het weekend maar even langs een computershop denk ik.

Nee overclocked heb ik hem niet ;)

Waarschijnlijk is het toch de grafische kaart. Alleen werkt de nieuwe nu niet omdat die veel sterker is en het wattage van de voeding maar 250 Watt is wat waarschijnlijk te weinig is.

Van het weekend maar even langs een computershop denk ik.

wat je in je eerste post zegt duidt zeker op een te zwakke voeding... die PC moet wel heel oud zijn als hij nog op een 250W voeding werkte

Hoor je geen piepjes? of wat dan ook..

Laatst bewerkt:
als je ook geen piepjes of lichtjes ziet kan het de voeding zijn, maar ook het moederbord.

Geen lichtjes op het keyboard maar wel in de PC en de ventilator gaat ook gewoon aan.

doet je ventilator van de voedig nog ?

of van je Grafisch kaart of wat dan ook..?

Het automatisch herstarten van de PC zou kunnen duiden op een kapotte voeding. Maar je hebt zeker gelijk dat het ook iets anders zou kunnen zijn. Dat is meestal lastig oordelen zonder dat je de PC zelf ziet. (ook altijd vervelend als je iemand moet helpen via de telefoon :P)
haha idd, via msn of de telefoon.. word altijd pissig als mensen niet snappen wat ik dan bedoel :p

heb je die grafische kaart mss aangeraakt zonder anti statisch zakje of zo'n ding? heb zelf wel eens gehad dat mn kaart het dan niet meer deed

Welke kaart heb je erin gestopt en wat zit er nog meer in? Een voeding van 250W is wel heul weinig, vooral als het ook nog eens van 'n K-merk is.

idd, 250 is erg weinig. voor een normaal systeem moet je toch wel 350-400 watt hebben tegenwoordig denk ik

Edit: Tenzij het zo'n mini ding is

edit: Never mind.

Processor wordt te warm, instabiel geheugen, kan van alles zijn.

voeding denk ik 250 veeeel te weinig of het is 1 van je norht of south brigh op je moederboard... suc6 er mee

Terug
Naar boven