MuscleMeat

Desktop security 2010 K***E!!!

Clein

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
127
Lengte
1m50
Massa
150kg
Vetpercentage
Ik snap er helemaal niks meer van. was gewoon aan het surfen en krijg ik opeen s dat desktop security gezeik. Allemaal pop ups etc. Ik weet ook niet hoe dat ik moet verwijderen???

Heb al gegoogled, maar word er zelf ook niet veel wijzer van. Of ik moet 1 of andere 0900 nummer bellen of ik moet een virusscanner downloaden, maar ik gebruik zelf al AVG en naar mijn weten kan je er geen 2 gebruiken.

Ik zit nu op mijn andere account (van dezelfde laptop) en tot nu gaat alles nog goed. wel liep firefox 1 keer vast.

Dus nu mijn laptop het nog doet, wie o wie kan mij ff uit de brand helpen en mij voorzien van eventuele tips? (wel graag in jip en janneke taal, want ik ben wat dat betreft echt een computer noob:()

Want dit is echt zwaar naadje:mad:

• Topic Starter Topic Starter
Thanks mark:). Ff kijken of het wat is.

Maar dit kan dus gewoon draaien naast AVG?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het ff anders gedaan; ik heb een back up gemaakt van mijn bestanden en daarna gewoon mijn account verwijderd. ik zag namelijk desktop security 2010 wel bij mijn verwijderde account staan onder geïnstalleerde programma's, maar niet bij deze account en mijn nieuwe account. Dus ik hoop dat het zo goed is.
Als het toch weer terugkomt gebruik ik jouw tools. In ieder geval thanks:).

Terug
Naar boven