XXL Nutrition

Dexaprine - iForce Nutrition

roosboy

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m86
Ik heb vele positieve referentie's gehoord over dit product,
http://forum.dutchbodybuilding.com/f116/supplement-review-dexaprine-iforce-nutrition-280087/
en nu wil ik deze gaan gebruiken maar ik heb nog enkele vragen hierover.

1. Dit is de eerste keer dat ik dit product ga gebruiken, is het dan slim om eerst 2 weken een halve te gebruiken of meteen een hele.
2. Op welk tijdstip moet ik dit innemen? (ontbijt/voor sporten?)
3. Mijn schema = maandag morgen > hardlopen > sávonds fitness
Dit is ook op woensdag en vrijdag. en di/do Voetbaltraining.
kan deze pil ook gewoon bij non fitness dagen?.

Groetjes
Mark

Kan elke dag, eerste week halve pil, daarna hele. Op nuchtere maag kan ie wel zwaar vallen in t begin, dus gewoon smorgens innemen.

• Topic Starter Topic Starter
oke dankje, ik ga eerst ene halve proberen op nuchter maag en anders doeik het na het ontbijt

Ik gebruik het nu al ruim een maand, maar ik vind een halve nog steeds zwaar vallen op nuchtere maag. Moet er niet aan denken om een hele te nemen. Dit is typisch een supplement dat je zelf moet leren doseren(dus begin met een halve).

op nuchtere maag paar weken genomen maar voel me er niet prettig door, meer mensen die dit hebben ervaren?

ik kon ook niet meer aan als een halve (oude versie dan) 2 maal een hele ingenomen en het waren rotdagen, rillingen angstig hoofdpijn depressief etc.

• Topic Starter Topic Starter
goed om te weten, dan doe ik gewoon een halve

Ik was direct begonnen aan een hele, is den ik per mens verschillend.
Op het begin was ik echt misselijk en eten was moeilijk, maar als je het een paar dagen achter elkaar gebruikt dan wen je er aan. Ik vond de energie rush echt super. Bij mij werkt het prima met KT en cardio was ik niet moe te krijgen.

mocht je bij de halve pil in de eerste week niks voelen. probeer dan de andere helft net voor je middag eten ofzo te nemen.
Werkte bij mij zeer goed.

Naast de nare hartkloppingen, merk ik weinig van de veelbeloofde energie. Begon na vijf dagen gelijk met een hele pil op een lege maag, geen misselijkheid oid. (bij)werking is verschillend per mens!

Groet

Terug
Naar boven