MuscleMeat

Dexaprine + Noxipro

ryan r

Competitive Bodybuilder
Waardering
4.782
Lengte
1m88
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Vandaag m'n eerste halfje dexaprine ingenomen (vanochtend half 9, op nuchtere maag), stel ik ga om 6 uur trainen, kan ik dan gerust noxipro nemen, of is dit meer dan het menselijk lijf kan gebruiken?

Alle input is welkom!

Nee, zou ik niet doen. Teveel cafeïne.
Als je persoonlijke dosering van dexaprine goed hebt zitten, dan heb je echt veel energie gedurende de dag dan heb je noxi geeneens nodig.

Ik vergat te zeggen dat dexaprine time-released werkt, dus je hebt niet even een energierush. Dit blijft heel lang aanhouden. :)

Laatst bewerkt:
Ik neem dexaprine en lipodrine (ephedrine caffeine vetburner) in, eerste paar dagen was ik een beetje wacko maar sinds dien nergens last meer van! Kwestie van wennen dus gewoon proberen.

Kan niet zoveel kwaad IMO. Tijdens een vakantie naar Bulgarije heeft een maat van me op een avond stappen 4 caps ingenomen, en had slechts last van slapeloosheid ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ja zoals gezegd begonnen met een halfje, zoals op de verpakking staat.

Het gevoel van de dexa is inmiddels wel redelijk weggeebt, dus ik twijfel een beetje.

Bedankt voor de adviezen, ik kijk wel ff wat ik doe, misschien pak ik wel een halve noxipro dosering, net als bij de dexa.

Dat je nog iets nodig hebt naast noxipro man, als ik daar 2-3 scoops van neem half uur voor de training vlieg ik elke training door het plafond!

3 scoops?? :eek:

Dan zou ik ook lijp gaan!

Maar de combi doe ik niet meer denk ik, het voelde best prima maar 1 van de 2 apart werkt toch het beste.

Nu moet ik erbij zeggen dat ik van beide nog niet de volle dosis heb geprobeerd.

Ik denk dat wanneer ik een hele dexaprine neem, ik het de hele dag door voel en dan niet eens moet dènken aan nog ns een 'booster' erbij.

Hoe gaat het met de dexa/noxipro combi? Heb beiden in huis, maar moet nog even kijken wat voor mij de beste inname tijden zouden zijn, want ik train 's ochtends.

Hoe gaat het met de dexa/noxipro combi? Heb beiden in huis, maar moet nog even kijken wat voor mij de beste inname tijden zouden zijn, want ik train 's ochtends.

Ik heb ´s ochtends wel eens een halfje genomen, vervolgens eind van de middag, voor de training noxipro genomen en dat ging prima!

En nu zou ik het om willen keren, vanochtend om halg 9 een scoop noxipro genomen voor het trainen, nu zou ik wel een dexa willen, maar eigenlijk puur voor het leren! Ik kan nauwelijks wakker blijven tijdens mijn hoorcollege, doe ze hier thuis op de pc :yawn:

Vandaag m'n eerste halfje dexaprine ingenomen (vanochtend half 9, op nuchtere maag), stel ik ga om 6 uur trainen, kan ik dan gerust noxipro nemen, of is dit meer dan het menselijk lijf kan gebruiken?

Alle input is welkom!

Excuses voor de bump, maar waarom een nieuw topic openen als er nog een oude is.

Ryan R of iemand anders, onlangs nog Dexaprine icm NoxiPro gebruikt? Ik heb vandaag mijn potje NoxiPro binnengekregen.

Had deze ochtend rond 10.00 al 1 pil Dexaprine(met 1,3dim) genomen waar ik overigens vrij weinig van merk. Toen ik vanmiddag mijn NoxiPro binnenkreeg heb ik rond 15.00 een halve maatschep gebruikt en ingenomen voor de training. Wederom geen noemenswaardige verschillen enkel en alleen wat meer zweten maar dat is tijdens de training wel fijn.

Kan ik wanneer ik 's middags train eventueel een hele schep NoxiPro nemen? Ervan uitgaande dat ik in de ochtend ook al een pil Dexaprine heb gehad?

Beide producten bevatten namelijk 1,3 dim.

Excuses voor de bump, maar waarom een nieuw topic openen als er nog een oude is.

Ryan R of iemand anders, onlangs nog Dexaprine icm NoxiPro gebruikt? Ik heb vandaag mijn potje NoxiPro binnengekregen.

Had deze ochtend rond 10.00 al 1 pil Dexaprine(met 1,3dim) genomen waar ik overigens vrij weinig van merk. Toen ik vanmiddag mijn NoxiPro binnenkreeg heb ik rond 15.00 een halve maatschep gebruikt en ingenomen voor de training. Wederom geen noemenswaardige verschillen enkel en alleen wat meer zweten maar dat is tijdens de training wel fijn.

Kan ik wanneer ik 's middags train eventueel een hele schep NoxiPro nemen? Ervan uitgaande dat ik in de ochtend ook al een pil Dexaprine heb gehad?

Beide producten bevatten namelijk 1,3 dim.

Als je er niet teveel van voelt dan kan het wel...gewoon niks doen wat te heftig voelt en dan zit je goed wat mij betreft.

Kennelijk ben je er al aan gewend dus dan kun je wel een stapje verder proberen te gaan.

Succes.

Als je er niet teveel van voelt dan kan het wel...gewoon niks doen wat te heftig voelt en dan zit je goed wat mij betreft.

Kennelijk ben je er al aan gewend dus dan kun je wel een stapje verder proberen te gaan.

Succes.

Thanks! Vandaag geprobeerd en denk dat het gewerkt heeft. Minder snel uitgeput en na de vele oefeningen vele oefeningen op hogere gewichten kunnen doen. :) Voor ik het wist was het 18.00 en normaal ben ik dan klaar incl. 20/30 minuten cardio en ditmaal niet eens aan cardio toegekomen.

Moet gewoon kunnen hoor in neem ook dexa maar merk daar helemaal niets van dus neem ik er ook nog een pre workout bij.. Maak t alleen niet te gek en denk na over de hoeveelheid dat je neemt :)

Savonds voor het slapen gaan, dan ben je zeker dat het de volgende ochtend volledig is opgenomen in je lichaam zodat je direct voluit kan gaan trainen :o

Terug
Naar boven