Fitness Seller

Dexaprine

Kamerlamp

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
84kg
Hoi,

Ik twijfel om dexaprine te gaan kopen. Is dit spul gevaarlijk? Hierbij denk ik dan aan de verhoogde hartslag die je dan de hele dag hebt?

Zijn er ook mensen die grote veranderingen hebben begaan door deze fatburner?

Thanks!

Gevaarlijk? Als je je aan de dosering van max. 1 per dag houdt niet.
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe je zelf in elkaar zit, als je een slecht hart hebt zou ik het je bijvoorbeeld niet aanraden.

Ook zou ik na 1 of 2 maanden gebruik even een maandje niet gebruiken just to be sure. Op langere termijn lijkt het me niet gezond om dagelijks met een verhoogde hartslag rond te lopen.

Veranderingen komen niet door je fatburner maar door een goed trainings- en voedingsschema. De fatburner kan je wel dat extra zetje geven en wat helpen. Daarvoor is Dexaprine dus zeker wel een goede keus.

• Topic Starter Topic Starter
Nooit problemen met mn hart gehad, slechts enkel hartkloppingen. (Ong 1x in de 2 week ofzo eventjes)

Ik heb een goed voedingsschema nu en train 5x in de week, KT en dan 500 calorieën verbranden met cardio. Hoop dat dexaprine mij het laatste duwtje geeft.

Dexaprine werkt zeker als ik de logs mag geloven maar het is echt extreem spul, en dat roep ik niet snel. Ikzelf kan er niet tegen en word er misselijk en duizelig van. Ik ken een aantal mensen om me heen, en op dit forum die het ook niet konden hebben.

Terug
Naar boven