XXL Nutrition

Dextrose 25kg

HardCase

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Deze groothandel ([Link niet meer beschikbaar]) verkoopt dextrose per 25 kg, maar een zak van 25 kg is net iets te veel. Heeft er iemand zin om samen een zak te bestellen? Ik woon in Mechelen, België.

als je het naar gent kan brengen...
tis maar voor een kilootje of vijf, dus jij moet weten of het de moeite waard is en of de prijs daardoor niet te hoog oploopt.

Pfft. Dextrose kost toch zo al drie keer niks, en als je het als 3*pwo per week gebruikt heb je toch echt niet zoveel nodig?

Mr goed, wel aardig van je om het aan te bieden! :)

Dextrose kost hier 1.29 euro voor 500 gram. Best prijzig iig.

Wat kost de zak van 25 kg eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
De prijs moet aangevraagd worden omdat het normaal in zeer grote hoeveelheden besteld wordt door bijvoorbeeld brouwerijen. Als er genoeg interesse bel ik wel eens om te kijken hoeveel het kost om een zak op te halen.

ik wil mss ook wel een deel (max. 5kg)

Heb hen al eens gecontacteerd voor maltodextrine, maar ze wilden niet leveren aan particulier.

Brouwerijen? Gooien ze dat in bier offwat?

• Topic Starter Topic Starter
Wordt in brouwerijen gebruikt om het alcoholpercentage op te drijven. Gisten is eigenlijk een proces waarbij uit suiker energie gehaald wordt (dus zoals in ons lichaam gebeurt) enkel en alleen dat er hier geen andere producten (zoals zuurstof in ons lichaam, sulfaat of nitraat voor sommige bacteriën,...) gebruikt worden als elektronenacceptor. Bij dat proces wordt dus alcohol geproduceerd. Aangezien suiker eerder aëroob zal afbreken, mag er dus bij dat proces geen zuurstof aanwezig zijn. De suiker wordt dus, door anaërobe gisting omgezet tot alcohol, waardoor er dus meer alcohol in het bier achterblijft.

Zie je wel dat we geen domme belgen zijn en dat het onderwijs in België weldegelijk beter is :D

Ik woon in Bree, België. Als je het hier krijgt, wil ik ook wel 5kg.

ik ben van beringen en heb ook wel intresse in 5kg

Heuse inzamel actie, pak je zandschepje maar en je weegschaal :rolleyes: :p , we gaan Dextrose afwegen en verdelen :D(just kidding, goed idee trouwens :)).

P.s. Kunnen we met DBB niet vaker wat inzamelen met mensen die bij elkaar wonen, lijkt me misschien wel goedkoop, zou er zelf wel wat aan hebben, ben maar een arme opleidingloze student(tot september :p).

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven