AndroidHealthClinic

deze dianabol kuur, goed of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kalosse

Advanced Bodybuilder
Waardering
9
na eens nagevraagd te hebben wil ik eigenlijk van jullie eens horen wat het beste is.

de dealer zegt me dat ik het beste een dianabol kuurtje kan doen van 6 weken.
beginnen met 20 mg per dag, opbouwend naar 40 mg per dag in derde t/m vijfde week
laatste week afbouwen zodat je lichaam langzaam kan gaan herstellen.

nu heb ik op verschillende forums gelezen dat een kuurtje van 4 weken met een constante dosering van 35 mg per dag beter is.
daarna een kuur met clomid of nolvadex?? wat is beter? ??? ???

ben nog niet van plan om te gaan kuren, eerst nog minstens half jaar hard trainen en mn voeding in orde houden.
wil dus alleen alvast wat informatie krijgen zodat ik straks precies weet waar ik aan toe ben en rekening mee moet houden.

alvast bednakt voor de info

groeten....

Doe ik ook, zit nu in mn 3e week en neem nu 50 mg/dag. Laatste week ga ik afbouwen tot 20mg en daarna 2 weken nakuren met clomid.

uit ervaring kan ik zeggen; pak week 1 tot 5 20 mg
en in week 6 langzaam afbouwen van dag 1 20mg naar 5mg laatste dag
twee-3 weken nakuren met clomid en klaar

en de rest wat er natuurlijk allemaal bij komt kijken!!

Bro,

Gelijk beginnen met 25-50 mg per/dag in 5 porties (hw-tijd 3-5 uur). 5 mg/dag werkt alleen contra-productief, je onderdrukt wel je endogene systeem en voert exogeen te weinig toe e.e. je verliest spiermassa. Afbouwen met clomid ("HCG en Clomid tijdens gebruik en afbouw"..art op bodypage) en tijdens gebruik leverbeschermer Mariadistel (reformhuis)meeslikken (art op bodypage). Clomid gereedhoiuden als je gyno gaat ontwikkelen (zere tepels + verharding eronder) 300 mg ( 6 tabs) slikken en vervolgens 50 mg/dag...vr...gr...ronny...

Aldus Ronny (dutchbodybuilder) van bodypage.nl, die weet wel waar ie over praat.

Begin eens met de sticky's hier te lezen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven