XXL Nutrition

Deze gast is echt niet helemaal in orde

wat een idioot laat hem maar gauw opsluiten in een gekkenhuis dit gaat niet goed hij draait door man

haha zoveel frustratie op die leeftijd kan niet goed zijn :p

wel toevallig dat er net een camera staat he

gaat dit over dat klein duits ventje ?

zoja dan hebben dbc en ik het al eens gepost . hij zit voor zijn pc te vloeken

Die gast is echt helemaal gek of hij is hartstikke nep. Hoe dan ook, als het mijn zoon was, deed ik een abortus....

mm wat voor kuurtje heeft hij ???

als mijn kind zo wordt dan sla ik hem mn hele huis door..

Oh, deze is met ondertiteling. Maar al wel dus gepost.

roid rage ?? lol

slechte acteur die kleine Deutsche mofo

Ik kan me er best in verplaatsen hoor, laadtijden kunnen soms best wel frustrerend zijn.

haha

die gast is ziek:eek: lijkt wel n beetje op me broertje:D

Ook alweer oud. Plus in dat topic kwam het toen al naar voren dat het fake was.

Hebben jullie mij nog nooit Fifa zien verliezen heb al 3 joysticks kapot gegooit.

Hmm ook eerder gezien maar reageer er nog is op :)

Dit is typisch een persoon dat later een eenzame man word zonder vrouw of kinderen. Langzaam maar zeker krijgt die genoeg van het leven en alle mensen en gaat over tot het vermoorden van mensen en knuffels/dieren nken. Een gestoorde gek dat niet in de samenleving thuishoort :)

kamikaza zei:
Hmm ook eerder gezien maar reageer er nog is op :)

Dit is typisch een persoon dat later een eenzame man word zonder vrouw of kinderen. Langzaam maar zeker krijgt die genoeg van het leven en alle mensen en gaat over tot het vermoorden van mensen en knuffels/dieren nken. Een gestoorde gek dat niet in de samenleving thuishoort :)
Als je denkt dat dat filmpje serieus is... :D

Mja ook al is niet serieus , mij zou je zo niet zien gedragen voor de camera , puur om een filmpje op internet te zetten. :)

Terug
Naar boven