Fitness Seller

Deze moet je zien! Zoutzak + alle filmliefhebbers...

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Zaterdagavond 21:45 uur

Ben toch maar aan een film begonnen een uurtje geleden en kijk es wat een juweel...

Als je minstens 25 jaar bent en zeker 2 serieuze relaties achter de rug hebt, huur dan Closer (2004), een absolute topper.
Je zal een heleboel herkennen en verder is het scenario rap, pakkend en heel eigentijds. Doen!
Filminformatie van Sony Pictures:
http://www.sonypictures.com/homevideo/closer/index.html
Klik op de link 'enter the site' en zie een waanzinnig mooie Flash-site!

btw: Natalie Portman, de dame uiterst rechts, debutteerde in Luc Besson's 'Léon'/'The Professional' met Jean Reno!!!

Of pak hem HIER als Torrent!!

p7101971.jpg

Laatst bewerkt:
klinkt een beetje als een kwijlebabbelfilm diebiesie....misschien even snel een basic story line? heb geen zin om het op te zoeken. ;)

Is inderdaad een goede film, heb hem laatst in Bangkok gezien, de eerste drama die wel uit te houden is!

nou mocht de mogelijkheid zich voor doen zal ik niet schromen deze film even mee te pakken. eerst maar eens morgen de getapede 'barton fink' kijken, benieuwd naar deze oude coen brothers film

ik heb deze film ook gezien, maar ik kan jouw mening niet delen DBC dit keer :) Vindt het serieus een waardeloze film :D

Problem connecting to tracker - < urlopen error (10060,'Operation timed out') >

ZoutZak zei:
nou mocht de mogelijkheid zich voor doen zal ik niet schromen deze film even mee te pakken. eerst maar eens morgen de getapede 'barton fink' kijken, benieuwd naar deze oude coen brothers film

Heb je Raising Arizona wel es gezien? Die is écht lachen! Met Nicolas Cage en Holly Hunter :D

is idd een leuke film ja :D

• Topic Starter Topic Starter
Centaur zei:
klinkt een beetje als een kwijlebabbelfilm diebiesie....misschien even snel een basic story line? heb geen zin om het op te zoeken. ;)

Misschien helpt het om op een link te drukken in mijn post kerel...:rolleyes:

Terug
Naar boven